הוסיפה 30 משאיות חדשות לשרשרת האספקה במטרה לשפר את השירות ואת זמינות מוצריה בנקודות המכירה.
המחלבה מובילה מהלך להצגת חזות חדשה למשאיות ההפצה ורעננה את הלוגו.
המהלך, בהשקעה של כ-2 מיליון$
מחלבת טרה הודיעה היום על שדרוג מערך ההפצה של המחלבה, עם הוספת 30 משאיות חדשות לצי משאיות החברה ועל חידוש החזות של כלל המשאיות במערך ההפצה של המחלבה, בהשקעה של כ-2 מיליון$.
במסגרת המהלך, רכשה טרה 30 משאיות חדשות, במטרה לשפר את השירות ואת זמינות מוצריה בנקודות המכירה. יחד עם זאת, בחרה טרה להוביל מהלך נוסף במסגרתו תחליף את החזות של כל משאיות ההפצה ותעבור ל-ויז'ואלים חדשים המתקשרים לעולם החלב עם תמונות באווירה משפחתית, תמונות טבע, תמונות ילדים ותמונות של חלב לבן ונקי, התואמים את הרוח החדשה של המחלבה.
כמו כן, לצד הויז'ואלים החדשים על המשאיות, רעננה טרה גם את לוגו החברה, ללוגו עדכני יותר.
הראל חייקין, סמנכ"ל שיווק טרה: "ההנהלה החדשה של טרה שמה לה כמטרה ראשונה את נושא שיפור השירות וייעול מערך ההפצה. החלטנו להשקיע סכומים נכבדים ביותר כדי להפוך את מוצרי המחלבה לנגישים יותר בנקודות המכירה בכל רחבי הארץ. צעד זה נובע מהראייה האסטרטגית של הנהלת טרה וענה על צורך לשדרוג וחידוש מערך ההפצה עם משאיות חדשות וממותגות ועם רענון הלוגו".
מהלכים אלה של טרה, בראשות המנכ"ל זאב קלימי, נועדו להגביר את פעילות החברה מול הצרכנים ומול רשתות השיווק, השוק המוסדי, השוק הסיטונאי ונקודות המכירה הפרטיות ברחבי הארץ.
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ- 12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים.