חברת "שאברב" שהינה החברה הגדולה בישראל בתחום שיווק מערכות
לשאיבת אבק מרכזית פנתה בהצעה לכוכב מכבי תל-אביב בכדורסל מייסון בסטון שהוא הריבאונדר המוביל של אלופת אירופה לככב בקמפיין פרסום לחברת "שאברב" תוך מיתוג שמו ל"השואב" (כתוצאה מכך שהוא שואב את הכדורים גבוה וחזק מעל כולם).
כוונת החברה שבסטון יאמץ את הכינוי "השואב" כפי שנהוג ב-NBA שלשחקנים מובילים יש כינויים שמאפיינים את יכולתם במשחק.
תקציב הפרסום של חברת "שאברב" הינו כ-1 מיליון שקל והחברה מתכוונת לפתוח בימים הקרובים במשא ומתן עם בסטון.