רשת רולדין עולה לראשונה בקמפיין טלויזיוני לקראת חג הפסח
השנה - כשרות ללא חשש קיטניות!
במסגרת מהלך המיתוג מחדש בהשקעה של למעלה ממיליון ש"ח.
לדברי קובי חקק, מנכ"ל רשת רולדין: "בחרנו לפנות לצרכן על-ידי קמפיין חג המציג הן את הלוגו החדש שלנו והן את עוגיות המקרון הכשרות שלנו, על-מנת להדגיש כי בפסח הזה אנו מאפשרים לצרכן ליהנות ממגוון העוגיות והעוגות שלנו על שולחן החג, ובנוסף, הכשרות היא ללא חשש קיטניות".
רשת הקונדיטוריות רולדין, הרשת היחידה המתמחה ביצור מוצרי מאפה בעבודת יד, עולה לראשונה בקמפיין פרסומי לטלויזייה במסגרת ביסוס המיתוג מחדש של הרשת, בהשקעה של למעלה מ-1 מיליון שקל. הקמפיין הטלויזיוני באמצעות משרד פרסום GPS.
הקמפיין הייחודי של רולדין מציג הן את הלוגו החדש של הרשת והן את עוגיות המקרון הכשרות לפסח ללא חשש קטניות, גולת הכותרת של מגוון הפטיפורים הצרפתיים - עוגיות חלקות ופריכות מבחוץ, אך רכות וקרמיות מבפנים, עשויות ממרנג שקדים ואבקת סוכר, במילוי קרם חמאה במבחר טעמים.
בתקופה האחרונה נפרדה הרשת מלוגו המערוך שליווה אותה מאז הקמתה, לפני עשור, והשיקה לוגו חדש שעוצב על ידי ברוך נאה. לוגו המורכב מסמל בן ארבעה עיגולים - בצבעים חמים של חום, כתום ואדמדם בדומה לצבעי המאפים.
לדברי קובי חקק, מנכ"ל רשת רולדין: "מטרת הקמפיין שעולה דווקא בעיתוי זה של ערב פסח היא בעיקר שימת דגש על המגוון הגדול, הטעים והרב גווני של המאפים והקינוחים של רולדין, והחידוש השנה כשרות לפסח ללא חשש קטניות במטרה לתת מענה לכלל לקוחות הרשת ובמיוחד לשומרי המסורת".
רקע
רולדין הוקמה ב-1989 על-ידי האחרים חקק קינן. רולדין היא עסק משפחתי לחלוטין כמעט כל בני המשפחה עובדים בעסק. שלושת האחים, האב, האחות, והגיסות כשלכל אחד תפקיד משלו.
יחודה הוא במאפים בעבודת יד , מלחמים ועד מאפים מתוקים ומלוחים. בכל שנה מפתחים ברולדין בין 20-30 מוצרים חדשים.
קרדיטים: משרד הפרסום GPS, מנהל קריאיטיב: אורי לבני, ארט: זיו אלמוג, מנהל לקוח: יוסי ארועטי.