חב' "טבע נאות" יוצאת בקמפיין קיץ בסיסמה: "את הכי יפה כשנוח לך..."
מהלך הפרסום כולל סרטי טלוויזיה,שלטי חוצות, קטלוג ומודעות עיתונות - בתקציב של כ-3.5 מיליון שקל.
חב' טבע נאות" יוצאת בקמפיין טלוויזיה הכולל 3 סרטונים כל סרטון מתמקד באחד מהדגמים החדשים מקולקציית אביב-קיץ 2005 ומצולם מזווית יחודית המסתכלת על העולם מ"גובה הרגליים...".
הסרטים מציגים סיטואציות יומיומיות במשרד וברחוב הנגרמות כתוצאה ממבט על רגליים של השחקנית מאיה גיגיהנועלת "טבע נאות" והגברים סביבה מגיבים...
הדגש בסרטים ובקטלוג הוא על הנעל! שהיא בעצם "הדוגמנית" העיקרית ומשנה את הקונספט המקובל של שימוש בדוגמנית המציגה את הנעליים /סנדלים.
מהלך הפרסום כולל סרטי טלויזיה,שלטי חוצות, קטלוג ומודעות עיתונות בתקציב של כ-3.5 מליון ש"ח.