X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
סבון של פעם משקיעה למעלה ממליון וחצי דולר בחנויות חדשות
▪  ▪  ▪

הקונספט הייחודי של סבון של פעם תופס חזק בעולם. אבי פיאטוק וסיגל קוטלר לוי מבעלי הרשת המצליחה חונכים בימים אלה 5 סניפים חדשים ברחבי אירופה וארה"ב שיופעלו על-ידי זכיינים מקומיים בפיקוח החברה הישראלית.
בהולנד ייפתחו שתי חנויות חדשות, הראשונה בעיר רוטרדם - במאי הקרוב בהשקעה של 200 אלף אירו וחנות נוספת בעיר דמבוס, בהשקעה דומה.
החנויות נמסרו לקבוצת אנשי עסקים הולנדיים בחוזה לשלוש שנים ובהסכם הזכיינות התחייבה הקבוצה לפתוח ארבע חנויות נוספות במהלך השנה הקרובה. סך הכל יפעלו בהולנד שש חנויות תחת המותג "סבון של פעם".
במקביל לפתיחת החנויות החדשות בהולנד חונכת הרשת חנות "סבון של פעם" בסוהו-ניו יורק בהשקעה של 400 אלף דולר שמתווספת לשני סניפים ב-LA ובשיקאגו שנפתחו לאחרונה בהשקעה דומה.
פתיחת החנויות בחו"ל הינה שלב נוסף בהתרחבות הרשת (לאחר פתיחת סניפים במזרח אירופה ובניו יורק) ותוצאה ישירה של הצלחת הסניפים בישראל.
אבי פיאטוק, מבעלי הרשת מוסיף כי "ישראלים רבים שולחים לחו"ל מתנות מסבון של פעם וכאשר התברר שיש ברחבי העולם ביקוש גדול למוצרים מסוג זה הוחלט להתרחב ולפתוח סניפים ברחבי העולם בשיטת הזכיינות".
במקביל לפעילות הענפה בחו"ל ממשיכה הרשת לפתוח חנויות חדשות בארץ במהלך החודש האחרון בלבד נפתחו שתי חנויות חדשות בירושלים ובקניון החדש בגבעתיים בהשקה כוללת של למעלה מ- 300 אלף דולר.
רשת סבון של פעם הוקמה בשנת 1997 על-ידי סיגל קוטלר לוי ואבי פיאטוק מנהלים משותפים ומונה כיום 21 סניפים ברחבי הארץ, כאשר חנות ה"אם" ממוקמת ברח' שנקין בתל אביב, ו-6 סניפים הממוקמים ברחבי העולם: ארצות הברית, רומניה, פולין והולנד.
חנויות סבון של פעם מעוצבות בסגנון מיושן, מדפי עץ כבדים עליהם מונחים גושי סבון ומוצרי החברה. הקונספט של "סבון של פעם" הינו ייחודי , תוך התמקדות בעיצוב , סגנון המוצרים והתחדשות.
כל מוצרי הרשת ייחודים, טבעיים, לא נוסו על בעלי חיים, מיוצרים בעבודת יד ומעוצבים בקפידה בסגנון של פעם. במהלך השנים התפתח בסבון של פעם שילוב מנצח של מובילות תוך עמידה בסטנדרטים בין לאומיים ושימת דגש מיוחד של שיפור תמידי, התחדשות ובעיקר איכותיות.

תאריך:  20/04/2005   |   עודכן:  22/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il