כלמוביל, יבואנית מיצובישי עולה בקמפיין פרסומי לרכב הלנסר בהיקף מדווח של כחמישה מליון שקל. הקמפיין, תחת הסיסמה "פתאום כולם רוצים לנהוג" צולם בסגנון ז'אנר סרטי הפשע הבריטים דוגמת סנאטצ' ולצורך הפקתו הובאו במיוחד לארץ 4 שחקנים בריטים מהשורה הראשונה לאחר אודישנים ומיונים ארוכים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, יעלה לאוויר בתאריך ה-21.4.05 למשך כחודש ויכלול פרסום בטלוויזיה בערוצים 2 ו 10, בעיתונות ופרסום רחב היקף באינטרנט.
שבולת אלקובי, מנהלת השיווק של מיצובישי מציינת כי האסטרטגיה שנבחרה ללנסר, "פתאום כולם רוצים לנהוג", משקפת את חזרתה של הלנסר למרכז זירת רכבי המשפחה בישראל. עד היום נמכרו בישראל מדגם הלנסר החדשה כ- 5500 מכוניות, ובשנת 2004 דורגה הלנסר במקום החמישי במסירות הרכב בקטגוריה.
משרד פרסום: ראובני פרידן IPG
סופרוויזרית: גינת זהבי
תקציבאית: יעל קנדר
מנהלת מחלקת פלנינג: זהר מנור
פלנר: רותם שביט
מנהל קריאייטיב ראשי: ספי שקד
מנהל קריאייטיב: איתי הרמן
ארטדיירקטור: תומר זכאי
תסריט: עומר נוי ואיתי הרמן
מנהלת מחלקת הפקה: אסנת בן משה
מפיקת משרד: דנה זינגר
חברת הפקה: פארדיסו
בימאית: ליאת דהן