X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודה מטעם משרד הפרסום פוגל לוין; היקף התקציב 1.5 מיליון דולר
▪  ▪  ▪

תקציב פרסום מותגי ריצ', ויטה ו-ויטה שף נמסרו לטיפול משרד פוגל לוין, בהיקף של 1.5 מיליון דולר.
ההיקף הכולל של תקציב השיווק והפרסום של פרי גליל ויטה הוא כ-3 מיליון דולר לשנה, והוא מיועד לפיתוח וחיזוק מותגי החברה.
החברה מעריכה שתשקיע בשנה הקרובה בפיתוח מותגיה
למעלה מ- 1 מיליון דולר.
דורון פהימה מנהל חטיבת השיווק של פרי גליל - ויטה מסר כי משרד פוגל לוין נמצא כמתאים ביותר לצרכיה של החברה, זאת לאחר בדיקת מספר משרדים וכן בעקבות מחקרים יסודיים שערכה החברה במהלך החודשים האחרונים, במטרה לבדוק את ניכסיות המותגים, עוצמתם ודרכי הפעולה לחיזוקם.
פהימה הדגיש כי על רקע המציאות והשוק, משרד הפרסום חייב להיות שותף ואחראי לכך שהתוצאות יגיעו בטווח הקצר והבינוני.
המותגים הינם כלים בלבד להשגת מטרות הארגון, מיקסום הריווחיות, המכירות וכמובן התשואה לבעלי המניות.
עוד מסר פהימה כי החזון של ריצ' הוא להיות מותג מספר אחד בתחום הקצפות והקינוחים וככזה תשקיע החברה בטיפוח המותג וחיזוקו. בשנה הקרובה תחדש החברה ותרענן קטגוריות קיימות, תרחיב אותן ואף תפתח קטגוריות חדשות שהחברה לא היתה פעילה בהן עד כה, בהשקעה המוערכת בלמעלה ממיליון דולר.
מותג ריצ' עוסק בתחום העוגות המצוננות עם נתח שוק של כ-80%, הקצפות - עם נתח של 22%, ותערובות להכנת עוגות - עם נתח שוק של 35%. מחקרים שערכה החברה מלמדים כי לכ-80% מהציבור מודעות בלתי נעזרת למותג ריצ' .
ויטה - מותג ותיק עם אמפטיה גבוהה בקרב הצרכנים. האסטרטגייה בויטה היא להתמקד בתחום המרקים, ולחדור לקטגוריות חדשות. גם בתחום זה תשקיע ויטה פרי גליל תקציבי שיווק. תחת מותג ויטה ניתן למצוא מגוון גדול של מוצרים, לאנצ' - מנות מהירות, קטשופ, ריבות, קוסקוס, שקדי מרק, קרוטונים, פירורי לחם, רטבים, גראנולה ועוד.
ויטה שף - הינה החטיבה המוסדית של ויטה פרי גליל . ויטה פרי גליל הינה חלוצה במיתוג החטיבה המוסדית והיא שמה לעצמה כמטרה אסטרטגית לטפח ולהשקיע בשוק המוסדי.
פרי גליל ויטה בע"מ - הינה חברה בבעלות מלאה של חברת i 3 .
פרי גליל הינה החברה היצרנית הגדולה במדינת ישראל לעבוד ירקות ופירות בהקפאה ובקופסאות שימורים, ומפעלה ממוקם בחצור הגלילית.
מותג החברה "פרי גליל" הינו מותג מספר 1 בתחום שימורי הירקות ונתח השוק שלו הינו 40%. מותג החברה הינו המותג השני בתחום הירקות הקפואים ונתח השוק שלו הנו 27%.
מוצרי החברה נמכרים בכל פלחי השוק ובכל הרשתות הגדולות במדינת ישראל.
החברה הינה יצואנית מובילה בתחומה, עיקר הייצוא הינו, מוצרי תירס קפוא ומשומר, מוצרי הדרים וירקות קפואים אחרים.
לחברה הסכם עם חברת (TPC (The Pilsbury Company הסכם המקנה לחברה בלעדיות לייצור ייבוא והפצת מוצרי המותג Green Giant בישראל - מותג על בינלאומי, המוביל בעולם בתחום הירקות - שימורים וקפואים, הפועל ב-60 שווקים ברחבי העולם בהיקף מכירות של 1.1 מיליארד דולר.
כיום, קו מוצרי Green Giant המיוצר ו/ או המיובא ומופץ באמצעות פרי גליל כולל את שימורי התירס, האפונה והשעועית של Green Giant. במהלך שנת 2002 יורחב קו המוצרים, מתוך מגוון הכולל מעל 300 מוצרים המיוצרים על-ידי פילסבורי העולמית, הן בתחום שוק השימורים והן בתחום הארוחות המוכנות והקפואים.
במאי 2001 הושלמה עסקת מכירת הפעילות המסחרית של ויטה ריצ' לפרי הגליל בע"מ מקבוצת i3: הקניין הרוחני, הידע, הציוד והזכויות ע"פ הסכמי השיווק וההפצה, כמו גם זכויות במותגים וסימני המסחר של ויטה וריצ'.
קווי המוצר והמותגים אותם מייצרת, מפיצה ומשווקת החברה:
פרי הגליל - שימורי ירקות , פרי הגליל - ירקות קפואים .
ויטה - מרקים / תיבול, בישול. Green Giant - שימורי ירקות .
ויטה - רטבים/ בישול, פסטה, סלט , ויטה - מתבלים / קטשופ, מיונז, סויה, חומץ.
Rich's - תערובות מתוקים ( ריצ’ מיקס ) להכנה מהירה של עוגות ומנות אישיות . Rich's - עוגות / מצוננות, פרווה וחלביות, לאנצ' - מנות אישיות להכנה מהירה. ויטה - ריבות ומליות. Lamulisana - פסטה / באריזות קמעונאיות ומוסדיות (הנחשבת לאיכותית ביותר באיטליה). ויטה - שמנים/ סויה, תירס, קנולה, שמן זית. Rich's - קצפות ותחליפי חלב. Energy - חטיפים.
Jafa Gold - מיצים ונקטרים. Contesa - שימורי דגים/טונה, סלטים, סרדינים.
במסגרת הפעילות המשותפת ממשיכה החברה את הסכמי ההפצה עם גן שמואל בתחום המיצים והנקטרים ועם דבש עמק חפר.
החברה מאמינה כי זמינותה הגבוהה והלוגיסטיקה המשוכללת שתפעיל תיצור פלטפורמה מובילה להפצה בשוק הקמעונאי והמוסדי ובעיקר בשל שיטת המכירה הייחודית לה Pre Sale ואספקה תוך 48 שעות.
תאריך:  14/04/2002   |   עודכן:  14/04/2002
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il