X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עלית
▪  ▪  ▪


יחידת המאפה של עלית גאה להציג את המיתוג החדש שיעשה לנו
טעים בפה וטוב על הנשמה, באסטרטגיה חדשנית ופורצת דרך מכניסה עלית שמחת חיים לקטגוריית העוגות!
תהליך המיתוג מחדש כולל שפה חדשה, לוגו חדש ואריזות חדשות וצבעוניות בהיקף השקעה של כ-3 מיליון ש"ח.
הסיסמא החדשה שתלווה את פעילות קטגוריית העוגות:
"עוגות עלית, פשוט לאכול אותן".
השקת המותג החדש והאריזות החדשות תלווה בקמפיין טלוויזיוני נרחב בהשקעה של כ-2 מליון ש"ח באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ותחת הסיסמא: "עוגות עלית, פשוט לאכול אותן". הקמפיין יעלה בסוף מאי בערוצים 2 ו-10 למשך כשבועיים. כמו כן, יכלול הקמפיין פעילות קידום מכירות ענפה, הטעמות וניראות חזקה בנקודות המכירה.
במסגרת המיתוג החדש, משיקה עלית באריזות חדשות, 20 עוגות בטעמים שונים ונפלאים. המיתוג כולל שפה חדשה, לוגו חדש ואריזות חדשות וצבעוניות, שיכניסו שמחת חיים לקטגוריית העוגות.
אריזת העוגות מעבירה באמצעות צילומי עוגות מגרים, את הטעמים והניחוחות הנפלאים של עוגות עלית. דמויות מאויירות, מדליקות, עדכניות, שמחות וצבעוניות, המחייכות אל הצרכנים
מתוך האריזות, משדרות את שמחת החיים.
עיצוב האריזות בוצע על-ידי סטודיו ברוך נאה Creative Branding.
בנוסף - 3 עוגות חדשות!
במסגרת פעילות זו, מציעה יחידת המאפה של עלית חדשנות מוצרית לצרכן ומשיקה 3 עוגות חדשניות ואיכותיות בטעמים נפלאים: עוגת תפוחים וקינמון, עוגת קינמון ועוגת פלא שוקולד עם רוטב שוקולד.
לימור קוז'וקרו, מנהלת שיווק ופיתוח מאפה עלית: "אנו גאים להשלים היום את תהליך המיתוג מחדש של עוגות עלית הכולל שפה חדשה, לוגו חדש ואריזות צבעוניות חדשות. שמנו לנו ליעד להכניס שמחת חיים לקטגוריית העוגות, מתוך כוונה להעניק לצרכן חוויה יומיומית מתוקה, שתעשה לו טעים בפה וטוב על הנשמה. במסגרת תהליך המיתוג מחדש של עוגות עלית, החלטנו לנכס לעוגות ערכי מותג המשדרים שמחת חיים, אופטימיות, צבעוניות, קלילות ושובבות, ולמעשה ליצור תחושה של כיף בנקודת המכירה ולאחר מכן גם בבית".
על 3 עוגות עלית החדשות שמשיקה יחידת המאפה:
עוגת תפוחים וקינמון:
עוגה מבצק קינמון עם חתיכות תפוחים עסיסיות ופיזור פרורי בצק וקינמון. לעוגה מכסה פלסטיק שקוף, השומר על איכותה וטריותה.
מחיר מומלץ לצרכן: 13.90 ש"ח (400 גרם).
עוגת קינמון:
עוגה בסיסית עם בצק קינמון.
מחיר מומלץ לצרכן: 12.40 שקל (400 גרם).
עוגת פלא שוקולד ורוטב שוקולד:
שוקולד עם שוקולד - בדיוק כמו שהצרכן הישראלי אוהב. עוגה מבצק שוקולד עסיסי, בצורת סיר פלא, ובתוספת כוסית רוטב שוקולד המעשיר את מרקם העוגה ואיכותה. עוגות הפלא של עלית מציגות סגמנט חדשני ופורץ דרך בקטגוריית העוגות. בסדרה גם עוגת פלא קוקוס ושוקוצ'יפס עם רוטב בטעם שוקולד.
מחיר מומלץ לצרכן: 15.40 שקל (500 גרם).
רקע - קו העוגות החדש - עלית משנה את פני קטגוריית העוגות בשוק:
באוגוסט 2003 השיקה עלית את "הקו הרציף" בהשקעה של כ-17 מיליון ש"ח, המאפשר ייצור עוגות איכותיות במגוון טעמים ומרקמים שלא היו כדוגמתם. ההשקעה הוכחה כמשתלמת - בשנים 2003 - 2004 ניתן היה לראות:
10% גידול בסך מכירות עוגות עלית.
24% גידול בסך המכירות בסגמנט העוגות הממולאות.
43% גידול בנתח השוק.
כעת, במאי 2005, משיקה עלית את המיתוג החדש של עוגות עלית, מהלך חשוב נוסף בתוכנית הפעולה של עלית לשנים הקרובות.

תאריך:  08/05/2005   |   עודכן:  08/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il