פוסטר-מדיה ואופטיק-מדיה חתמו על שת"פ בתחום שלטי-הזרקור
ישווקו יחד שלטי-זרקור למפרסמים ויקימו מערך שילוט-זרקור בנתב"ג
חברת פוסטאייר מדיה (מקבוצת פוסטר-מדיה), בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום וקידום מכירות בשדות התעופה הבינלאומיים והפנימיים ובמעברי הגבול בישראל, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת אופטיק-מדיה המשווקת שלטי זרקור בישראל.
במסגרת הזיכיון משווקת פוסטאייר מדיה, שטחי פרסום חוץ ופרסום פנים למפרסמים בכל שדות התעופה בארץ. כמו כן מתכוונות השתיים להקים מערך שלטי-זרקור בשדה התעופה בן-גוריון, במסגרת פעילותה של פוסטר-מדיה בנמל.
שלטי-זרקור מבוססים על פרוז'קטורים רבי עוצמה, המאפשרים הקרנת שלטים על גבי קירות ומעברים במתחמים פתוחים וסגורים, בלילה ובאור יום מלא. גודל השלט הנוצר בהקרנה, נע בין חצי מ"ר ל-20 מ"ר ויותר (בשלטי חוצות על קירות).
לדברי דרור איתן, מנכ"ל אופטיק-מדיה, מדובר במדיה פרסומית הנחשבת לאחת מהמובילות בעולם, בשוק הפרסום בנקודות המכירה. לדבריו, נרשמה בשנים האחרונות עלייה משמעותית בהיקף פעילות תחום שלטי הזרקור בשוק העולמי, המיוחסת בעיקר למיתון בעולם כולו. מיתון המצריך כלים פרסומיים זולים בעלי יחס עלות-תועלת מועדף. להערכתו, גם בישראל צפויה מגמה דומה. לכך יתרום גם המצב הביטחוני, הגורם ללקוחות להגיע למרכזי קניות סגורים (קניונים וסופרמרקטים) - מקומות בהם שלטי הזרקור מושכים תשומת לב רבה בהשקעה נמוכה יחסית.
לדברי ברוך רבינוביץ', מנכ"ל פוסטאייר-מדיה, היתרון היחסי הייחודי של פוסטאייר-מדיה בשדות התעופה, הוא במגוון רחב של אמצעי פרסום חדשניים ומתקדמים ביותר, תחת קורת גג אחת, המאפשרים להעביר באמצעותם את המסר הפרסומי, לכל קבוצת יעד הנחשפת לפרסום בשדה תעופה - באופן שיתאים את סוג המדיה הרלוונטי לקהל המטרה.
אופטיק-מדיה היא החברה הראשונה בישראל בתחום שלטי הזרקור והיא מייצגת את קונצרן התאורה הגרמני - דרקסן (Derksen), המוביל את תחום שלטי הזרקור באירופה. החברה פועלת בישראל משנת 2000 ומאחוריה עומדת קבוצת משקיעים מתחומי השיווק, בהם איש יחסי הציבור שי פאוזנר. בין לקוחות אופטיק-מדיה בישראל: חברת שטראוס, רשת חנויות ניופארם, בירה הייניקן (המשווקת בישראל על-ידי טמפו), IDBL Spirit מקבוצת קוקה קולה, עם המותגים סמירנוף וג'וני ווקר, טאואר רקורדס, ג'יימס ריצרדסון (דיוטי פרי) ועוד.
פוסטאייר מדיה היא חברה מקבוצת "פוסטר מדיה" שחלקה בתחום שילוט החוצות בישראל, נאמד בכ-15% מהשוק. החברה מפעילה כ-7000 פני פרסום ברחבי הארץ, ביניהם תחנות אוטובוסים עירוניים. באחרונה חתמה פוסטר מדיה על הסכם עקרונות, למיזוג פוסטר מדיה ורפיד. פוסטר מדיה נמצאת בשליטת "גאון אחזקות".