עלית מזון ממשיכה לחדש ולהפתיע ומציגה שני טעמים חדשים לחטיף תפוצ'יפס - חטיף הצ'יפס הנמכר ביותר בישראל!: תפוצ'יפס בטעם קטשופ ומיונז ותפוצ'יפס בטעם קטשופ וחרדל extra קראנצ'.
טעמי תפוצ'יפס החדשים פותחו בעקבות הרגלי האכילה של הישראליים הנוהגים לערבב את הקטשופ והמיונז והחרדל באכילת צ'יפס ואכן במחקרי שוק וקבוצות מיקוד אשר ערכה עלית מזון קיבלו טעמי תפוצ'יפס החדשים ציון גבוה במיוחד במבחן הטעם.
חטיפי תפוצ'יפס בטעם קטשופ ומיונז ותפוצ'יפס בטעם קטשופ וחרדל extra קראנצ' נמכרים באריזת 50 גרם בכשרות בד"צ מחיר מומלץ לצרכן 3.45 שקל בכל נקודות המכירה.
טעמי תפו'ציפס החדשים מצטרפים ל-7 טעמי תפוצ'יפס המוכרים והאהובים: טבעי, טבעי extra קראנצ', שמנת ובצל, פיצה, בצל extra קראנצ', גריל extra קראנצ' ומקסיקני extra קראנצ'.
על חטיף תפוצ'יפס
החטיף המוכר והוותיק קיים בישראל מזה כ-40 שנה.
קו הייצור של תפוצ'יפס נרכש על-ידי עלית בשנת 1991 מחברת תפוד והוחלף בשנת 1995 לקו יצור חדש ומודרני הזהה לקווי הייצור של "פריטוליי" מקבוצת פפסיקו העולמית.
תפוצ'יפס מיוצר ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא כולסטרול.
המוצר לא שונה במהלך השנים אך קו הייצור שונה ושופר לפי הסטנדרטים הבינלאומיים של חברת "פריטוליי".
על-פי מדד נילסן תפוצ'יפס מחזיק בנתח שוק של 65% מקרב חטיפי הצ'יפס בישראל ומכירות של 1,205 טון תפוצ'יפס בשנת 2004!.
(מדד נילסן משקף כ-50% מהשוק ואינו כולל נקודות מכירה פרטיות וקיוסקים).