סראטו - המכונית המשפחתית החדשה (נפח מנוע 1600 סמ"ק) של קאיה הגיעה לישראל. חברת קוריאה מוטורס ישראל (ק.מ.י.), יבואנית קאיה בישראל, מתכוונת להחדיר את המכונית החדשה לשוק הפרטי בישראל באמצעות חבילת הטבות ייחודיות, ראשונות מסוגן בישראל, הכוללת החזר כספי מובטח - "Money back guarantee", טרייד אין במחיר מחירון וחבילת אבזור הכוללת רדיו דיסק ומערכת אזעקה, ללא חיוב.
שיווק הסראטו ילווה בקמפיין של משרד הפרסום מורדי&גורן הכולל מודעות בעיתונות היומית, תשדיר רדיו ופרסום באינטרנט.
קרדיטים משרד מורדי& גורן: מנהל קריאיטיב - אסי יריב, ארט דיירקטור - אסי גורטנברג, מנהלת לקוחות - דקלה מלמוד, תקציבאית - שמרית סקורניק, מפיקה - מיכל כהן.
סמנכ"ל שיווק ומכירות ק.מ.י., זהר באלי, אמר כי הוא משוכנע שהסראטו תהיה הלהיט הבא בשוק המשפחתיות בישראל. "אנחנו בטוחים בסראטו ומאמינים שכאשר יש לך מכונית כל כך מוצלחת אתה יכול לבוא עם המון ביטחון ולהציע הצעה חסרת תקדים בתחום הרכב, כמו החזרת המכונית במידה והיא אינה עונה על צפיות הלקוח. מסקרי שוק שערכנו, הלקוח הישראלי מעדיף קניה בטוחה. אין לי ספק כי הסראטו וחבילת השיווק הייחודית הניתנת לרוכשיה עונה בהחלט על דרישה זו- זה חלומו של כל לקוח.
אני מאמין כי צעדים אלו יגבירו את אמונו של הציבור הישראלי במכוניות מתוצרת קאיה הזוכות לאמונם של לקוחות רבים באירופה ובארצות הברית. קאיה היא החברה המובילה .בעולם בקצב גידול מכירות הרכב". אמר זהר באלי.