X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שטראוס-עלית
▪  ▪  ▪

לאחר מהלכי כינוס המותגים שבוצעו בתחומי הקפה והמאפה, מצטרפות לראשונה גם המחלבות לתהליך ומכנסות את הגבינות תחת מותג שטראוס.
הקונספט המוביל: "גבינות שטראוס. לחיי ההנאות הקטנות".
גדי לסין מנכ"ל שטראוס מחלבות הודיע היום כי שטראוס מחלבות מצטרפת למהלך כינוס המותגים של קבוצת שטראוס-עלית ומכנסת את כלל משפחת הגבינות תחת מותג שטראוס.
סיגל שילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות מסרה כי במסגרת המהלך יוחלפו אריזות מותגי "סקי", קוטג', "סימפוניה" והגבינות המלוחות, יושקו מוצרים חדשים והמהלך ייתמך בקמפיין תקשורתי. תהליך כינוס המותגים הנ"ל לתוך מותג שטראוס יבוצע באופן הדרגתי ויימשך כשנה.
לדברי סיגל, "הקונספט האסטרטגי המוביל את המהלך בגבינות משקף את תפיסת העולם של שטראוס - הדגש ותשומת-הלב המוקפדת לחוויה המוצרית. בדיוק כפי שעשתה במהלך השנתיים האחרונות בהצלחה רבה במותגי דנונה ומילקי, מביאה גם כאן שטראוס לידי ביטוי את שאיפתה להביא לצרכן ערך מוסף אמיתי מבחינת איכויות המוצר והחוויה שהוא יוצר עבור הצרכן. אנחנו בשטראוס רוצים לתת לגבינה התייחסות שעדיין לא קבלה ולהעניק לה טעמים חדשים ובלתי-שגרתיים".
שילוני: הרעיון המותגי של גבינות שטראוס מתבסס, על הכנסת תפיסת עולם חדשנית ומעוררת השראה לעולם הגבינות: גילוי ההנאות הקטנות. בניגוד לתפיסות הקיימות כיום כלפי הגבינה הלבנה כמוצר יומיומי, בסיסי, סטנדרטי ולא מרגש, מביאה גבינת שטראוס לצרכן חוויה חושית מענגת ומדברת לראשונה על הגבינה כמקור להנאה צרופה.
"זהו אותו סוג של הנאות קטנות, פשוטות ולא-מתיימרות, הנמצאות סביבנו וקוראות לנו לעצור לרגע, להבחין בהן ולהתענג עליהן" אומרת שילוני.
בכדי להביא את סיפור "ההנאות הקטנות" לצרכנים בדרך אינטימית, בלתי-שגרתית ונוגעת, הפיקה שטראוס את ספרון "ההנאות הקטנות", המשלב את תפיסת המותג הייחודית עם הצעות הגשה של גבינות שטראוס.
במהלך הושקעו 1 מיליון דולר והוא יגובה בקמפיין פרסום.
על גבינות שטראוס:
גבינות שטראוס מביאות את ההנאה שבגבינה, את החוויה החושית, המרקם הרך והקטיפתי, הטעם המעודן, ניחוח הטריות והרעננות.
מסגרת המהלך משיקה שטראוס מחלבות 6 גבינות חדשות. 3 מוצרים במהדורה מוגבלת בסדרת "עינוגי גבינה", 3 מוצרים חדשים בסדרת "שמנת עם יוגורט דנונה".
מחירי גבינות שטראוס ישארו ללא שינוי: סקי יום יום 2.77 שקל, סקי 250 גר' 5.30 שקל, קוטג' - 4.84 שקל, סימפוניה - 8.20 שקל.
על הטעמים החדשים בסדרת גבינות שטראוס:
על סדרת גבינות שטראוס - עינוגי גבינה, סדרה במהדורה מוגבלת
סדרת עינוגי גבינה משלבת קרם גבינת סקי 5% עם סדרת תוספות מפתיעות: עגבניות מתובלות, קישואים בבזיליקום, חצילים ופלפלים.
מחיר לצרכן: 9.94 ש"ח.
על סדרת גבינות שטראוס - שמנת עם יוגורט דנונה
סדרת הגבינות משלבת את המרקם המפנק של גבינת שמנת עם הטעם הטבעי והנפלא של יוגורט דנונה. הסדרה כוללת 3טעמים ב 9% שומן: גבינת שמנת עם יוגורט בטעם טבעי, עם שום ונענע, עם שומשום קלוי.
מחיר לצרכן 8.20 ש"ח.

תאריך:  22/05/2005   |   עודכן:  22/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il