חברת ג. וקסמן נציגתה הבלעדית של החברה האמריקנית "איגל קריק" בישראל, מחדירה לשוק הישראלי, קונצפט ייחודי ובלעדי בתחום מארזי מזוודות שיטת PACK-IT (סימן מסחרי רשום).
שיטת PACK-IT מאפשרת ניצול של 100% בנפח המזוודה לרבות לקטלג את החפצים/בגדים לפי סולם צבעים ותוויות (חשיבה על פנים המזוודה, ולא רק איזו מזוודה לרכוש). ההשקעה הכוללת במותג תסתכם בכ-1.5 מיליון $ במתקני תצוגה, בנקודות המכירה, פרסום ויחסי ציבור, במטרה להבליט ולמתג את הקונצפט.
"איגל קריק", משווקת בלמעלה מ-1500 נקודות מכירה בארה"ב ומחזיקה בנתח שוק של 70% בתרמילי נסיעות בשוק האמריקאי ופעילה ב-30 מדינות ב-5 יבשות.
לדברי מנכ"ל החברה גלעד וקסמן, "PACK-IT" מהווה קונצפט ייחודי ומשלים לתחום המזוודות החדשות שהחברה תשיק בימים הקרובים, לקראת עונת הנסיעות. מתחילת פעילותה החברה הגדירה את תחומי פעילותה- גישה חדשנית לתחום הנסיעות והיא משתפת פעולה עם "איגל קריק" בתכנון וייצור מוצרי נסיעות, המציגים קו המגשר על הפער שבין מוצרי נסיעות מסורתיים ה-Luggage למוצרי מחנאות וטרקים - Outdoor Gear.
החברה שמה לה למטרה לשווק מוצרים מהחברות המובילות בעולם שעניינן, לשדרג את השהות מחוץ לבית ולמקסם את נוחות הנסיעה/טיסה, לרבות הבאת פתרונות פונקציונליים לעולם העסקים. השנה תשיק החברה מלבד מזוודות, תיקי נסיעה ותרמילים המיועדים לספורט אתגרי גם תיקי נשים, הנעלה ועוד.
שיטת PACK-IT המהווה מהפכה בתחום הנסיעות ועולם העסקים, מבוססת על קוביות, פולדרים, שקיות, תיקי רחצה ושקי דחיסה (פטנט) - ארגון הבגדים והחפצים האישיים במארזים מודולריים ושקיות מרושתות, המנצלים את נפח המזוודה במיטב. לחלק מהמארזים מוצמדת תווית לזיהוי החפצים וחלקם בנויים שהצדהאחד שקוף ו/או מרושת עונים על ההיבט הבטיחותי - בדיקת חפצים בנמלי התעופה והרשת מאפשרת איוורור החפצים.
את המוצרים ניתן להשיג ברשת ריקושט, למטייל וחנויות תיקים מובחרות.