X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם איווג’ין
▪  ▪  ▪

חברת הביוטכנולוגיה Evogene, חלוצה בפיתוח שיטות ביו-טכנולוגיות לטיפוח צמחים, הודיעה היום על מינויו של עופר חביב לנשיא ולמנכ"ל החברה. חביב שימש קודם לכן כסמנכ"ל הכספים והתפעול של איווג'ין. ד"ר חגי קרחי, מי שיזם את ייסודה של איווג'ין, יחד עם ד"ר רפי מייסנר בשנת 2002 וכיהן כמנכ"ל החברה מאז, מונה למדען הראשי של החברה.
בנוסף, הודיעה איווג'ין על מספר שינויים בדירקטוריון החברה. מרטין גרסטל, יו"ר קומפיוג'ן, חברת האם של איווג'ין, מונה ליו"ר הדירקטוריון, ליאון רקנאטי, יו"ר ומנכ"ל GlenRock ישראל, נבחר לדירקטור, ופרופסור אילן חת, נשיא מכון וייצמן למדע, מונה ליועץ מיוחד לדירקטוריון החברה.
מרטין גרסטל אמר: "אנו מאד מרוצים מהצטרפותם של מנהלים מצוינים אלה למשפחת איווג'ין. זהו צעד חשוב נוסף, אשר יחד עם ההכרזה הנוספת מהיום, על גיוס הכסף, ימצב את החברה בנקודה שבה נוכל להשיג ערך מוסף מקסימלי מהטכנולוגיה הרחבה שלה, ומארבעת הפרוייקטים המובילים של החברה".
עופר חביב אמר: "אני מבקש להודות לחגי קרחי על יסוד והובלת החברה בדרך של מצוינות - בחירה של דרך מחקרית יחודית, עובדים מוכשרים, טכנולוגיה ופרוייקטים. אני משוכנע שכעת נוביל את איווג'ין בדרך עצמאית וייחודית, כחברת ביוטכנולוגיה מולטי-דיסיפלינרית. אני מצפה להמשך תרומתו של קרחי ולעבודה משותפת בדרכנו להשגת המטרות העתידיות של איווג'ן".
ד"ר חגי קרחי, אמר: "לאחר הובלת וניהול החברה, כמו גם את הטכנולוגיה שלה מאז הקמתה, ביחד עם ד"ר רפי מייסנר, אני מאמין כעת כי מבחינתי אך ראוי לנוע קדימה ולהתרכז בטכנולוגיה ובפיתוח מוצרים, התחום בו אני מאמין שיש לי את ההשפעה הגדולה ביותר. לאור העבודה הצמודה עם עופר חביב במהלך השנים האחרונות, אין בי כל ספק כי הוא האיש הנכון להוביל כעת את איווג'ין, משהתחלנו להתמקד במסחור המוצרים הנובעים מהפלטפורמה".
אודות איווג’ן
איווג’ן הינה חלוצה במתן פתרונות ביוטכנולוגיים למגבלות של שיטות טיפוח קלאסיות, במטרה לפתח צמחים חדשים בעלי תכונות משופרות בדרך כלכלית יעילה. הדבר נעשה על ידי מיזוג טכנולוגיות חישוביות, גנומיקה מולקולרית של צמחים, יחד עם שיטות טיפוח קלאסיות מתקדמות. התוצאה היא פלטפורמה, שמניבה צמחים משופרים ומוצרים מבוססי צמחים. החברה מתמקדת בשלושה פרויקטים עיקרים: כותנה עם כמות ואיכות סיב משופרת, שיפור העמידות של הצמח לתנאי סביבה כמו יובש ומליחות וניצול טוב יותר של חנקן המביא לחסכון בעלויות לחקלאי ומפחית את זיהום הסביבה.
בנוסף, בשנתיים האחרונות מפתחת החברה פלטפורמה צימחית יחודית ליצור חלבונים לתעשיית התרופות. פלטפורמה זו מתמקדת במתן פיתרון למגבלות הקיימות היום בתחום ויתרונה העיקרי הינו יצור חלבון בריכוז גבוה והפקה קלה שלו מהצמח.
אודות מרטין גרסטל
מרטין גרסטל מכהן כיו"ר קומפיוג'ן מאז שנת 1997. לפני שעבר לישראל, בשנת 1994, גרסטל כיהן כ-co-chairman ומנכ"ל תאגיד ALZA, אותו סייע לייסד בשנת 1968. גרסטל הינו גם היזם וה-co-chairman של Itamar Medial, יו"ר Keddem Bioscience, ומשמש כדירקטור ב- Symyx טכנולוגיות, יישום בע"מ, ידע בע"מ והקרן Foundation for the United State National Medals of Science and Technology. הוא חבר בחבר המנהלים של מכון וייצמן למדע והאוניברסיטה העברית, ומשמש כיועץ לקרנות -Burrill Life Science Funds, ולדירקטוריון של קרן Israel-U.S Bi-National Industrial Research and Development (BIRD) Foundation. לגרסטל תואר B.S מטעם אוניברסיטת ייל ותואר MBA מטעם אוניברסיטת סטנפורד.
אודות ד"ר ליאון רקנטי
ד"ר ליאון קרחי הינו המייסד יו"ר והמנכ"ל של חברת GlenRock ישראל, חברה הון פרטית. עד מאי 2003 כיהן רקנטי כמנכ"ל ויו"ר חברת IDB, אחת מקבוצות ההשקעה הגדולות ביותר בישראל. בנוסף, כיהן רקנטי כיו"ר כלל תעשיות והשקעות, דיסקונט השקעות ואזורים פיתוח השקעות ובניין. עד שנת 1997 כיהן רקנטי כיו"ר דלק ישראל וסופר סל, בנוסף למספר עמדות שונות במגוון חברות בישראל.
רקנטי נולד בישראל, דור שלישי למשפחת רקנטי, כח מניע בכלכלה ובחברה הישראלית מראשית ימיה. לרקנטי תואר BA ו-MBA מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים. הוא בעל תואר דוקטור של כבוד מטעם הטכניון ומטעם האוניברסיטה בתל-אביב. מעורבותו האישית בארגונים ובמטרות מגוונות הקנו לו מוניטין כאחד המובילים בקהילייה הישראלית. הוא מכהן כיו"ר הנהלת המוזיאון הלאומי למדע בחיפה, סגן יו"ר של האגודה הישראלית לחקר הסרטן ויו"ר ועדת הפיתוח של אוניברסיטת תל-אביב. ליאון חבר פעיל בחבר המנהלים של אוניברסיטת תל-אביב, האוניברסיטה העברית בירושלים, הטכניון, מכון וייצמן למדע, מרכז חיים הרצוג -ללימודי מזרח תיכון ודיפלומטיה באוניברסיטת בן-גוריון, מוזיאון תל-אביב לאמנות, הסוכנות היהודית ויו"ר תפוח - הארגון הישראלי לקידום עידן המידע .
אודות פרופסור אילן חת
מאז שנת 2001 פרופסור אילן חת מכהן כנשיא מכון וייצמן למדע. מאז שנת 2000 הוא מכהן כחבר בפנל היועצים של תכנית המדע של NATO ומאז שנת 1998 הוא חבר ב EAG קבוצת הייעוץ החיצונית של מחקר האיחוד האירופי. הוא יו"ר ועדת פרס רוטשילד, יו"ר הועדה לפרסי מחקר מדעי של מפעל הפיס. מאז שנת 1992 ועד לשנת 2001, כיהן כסגן נשיא למחקר ולפיתוח של האוניברסיטה העברית בירושלים. בין השנים 1984 ל-1994 כיהן כפרופסור מבקרבאוניברסיטאות רבות.
בין השנים 1986 ל-1989 כיהן כדיקן הפקולטה לחקלאות. בין השנים 1983 ל-1986 כיהן כדירקטור של מרכז אוטו וורבורג לביוטכנולוגיה בפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית. . בין השנים 1981 ל-1983 כיהן כראש המחלקה לפתולוגיה ומיקרו-ביולוגיה של הצמח בפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית. בשנת 1978 כיהן כפרופסור למיקרו-ביולוגיה. בשנת 1975 כיהן כפרופסור חבר למיקרו-ביולוגיה. בשנת 1972 כיהן כמרצה למיקרו-ביולוגיה.
לפרופסור חת תואר ד"ר מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים (1968), תואר MSc (בהצטיינות) מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים (1964), ותואר BSc (בהצטיינות) מטעם הפקולטה לחקלאות (1962).
איווג'ן תעודת זהות:
שנת הקמה: 2002
תחום פעילות: ביוטכנולוגיה חקלאית ויצור חלבונים בצמחים.
מוצרים בפיתוח: כותנה עם איכות וכמות סיב משופרת, עמידות לעקות אביוטיות בצמחים שונים, שיפור בניצולת חנקן ופלטפורמה ליצור חלבונים לתעשיית התרופות.
מספר עובדים: 20
מייסדים: ד"ר חגי קרחי וד"ר רפי מייסנר
בעלי תפקידים: רו"ח עופר חביב- מנכ"ל, ד"ר חגי קרחי סמנכ"ל מחקר ומדען ראשי
מרכז מו"פ: רחובות
מידע נוסף ניתן לקבל באתר החברה: www.evogene.com

תאריך:  31/05/2005   |   עודכן:  31/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il