X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בראון-סילק אפיל
▪  ▪  ▪

בראון-סילק אפיל בקמפיין פרסומת חדש לקיץ 2005 עם דוגמנית העל היידי קלום.
דוגמנית העל היידי קלום, נבחרה גם השנה להוביל את קמפיין הפרסומת של סדרת סילק אפיל החדשה SoftPerfection עם ערכת ה-Easy Startשל חברת בראון לשנת 2005.
הקמפיין בהשקעה של כ-550 אלף דולר.
תחת הסיסמה: "עור חלק למשך שבועות - לא ימים", כולל סרט פרסומת שישודר בערוץ 2, בערוץ 10 ,ערוץ המוסיקה, הערוץ הרוסי ומודעות בעיתונות החל מהשבוע למשך ארבעה שבועות
על סרט הפרסומת
הסופר מודל היידי קלום, מי שהובילה את קמפיין סילק אפיל גם בשנת 2004, מביאה לסט 2 חברות. אנו רואים את היידי בביתה אורזת מזוודה לנסיעה עם חברות, אחת מחברותיה מוצאת על השידה את הסילק אפיל של היידי. היידי מסבירה לה על המכשיר וממליצה לה לנסות גם.
סרט הפרסומת הופק בחו"ל ועבר אדפטציה בארץ על ידי משרד הפרסום פוגל לוין Ogilvy, בליווי קריינות של אירית פידל
קרדיטים
בית פוסט - פוסט אופיס
סופרוויזור - בני כהן
תקציבאות - איה אורפז
מפיקת משרד - אפרת אקר
על סדרת סילק אפיל SoftPerfection החדשה במהדורה המוגבלת
סדרת סילק אפיל החדשה לקיץ 2005 עם ערכת ה-Easy Start, מותאמת במיוחד למשתמשות מתחילות בשיטת האפילציה
בראון משיקה הקיץ סדרת מכשירי סילק אפיל חדשה, המציעה פתרון מושלם למשתמשות מתחילות באפילציה. המכשירים החדשים כוללים ערכה מיוחדת הנקראת Easy Start, המאפשרת התחלה קלה באפילציה.
ערכת ה-Easy Start כוללת כפפת קירור מהפכנית, למניעת גירוי בעור והפחתת הכאב למינימום וראש אפילציה נוסף המכיל כמות קטנה יותר של פינצטות.
מהדורה מוגבלת ומיוחדת לחברות - Friends Edition
במחקר מקיף שערכה חברת בראון העולמית בקרב נשים ב-6 שווקים מובילים באירופה התברר שנשים מדברות עם החברות שלהן על כל נושא תחת השמש. גברים הם נושא השיחה העיקרי בקרב נשים ברחבי אירופה. נושאי השיחה הפופולריים אחרי גברים הם עבודה ומשפחה.
קריסטין טרולט, מנהלת החטיבה העסקית של סילק אפיל בבראון -גרמניה אומרת כי: "כאשר נשים נפגשות לא קיים נושא שיחה שהוא טאבו, בין אם הן דנות במערכות היחסים שלהן או בהרגלי הטיפוח שלהן. נשים אוהבות לחלוק את ניסיונן וללמוד מניסיונן של חברותיהן."לכן פיתחה בראון את המהדורה המוגבלת לחברות ה- Friends Edition הכוללת את ראש האפילציה + וגלגיליות עיסוי נוספות כך שחברות תוכלנה לחלוק את סוד הרגליים החלקות למשך שבועות. המכשיר בעל העיצוב המרהיב משלב גוף בצבע כסף עם כפתור הפעלה בצבע ורוד זרחני".

תאריך:  02/06/2005   |   עודכן:  02/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il