X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרביץ
▪  ▪  ▪

רשת "קרביץ" חברה לחברת התקשורת "ירוקום" לשיתוף פעולה אסטרטגי, במסגרתו יוצאות השתיים במבצע אטרקטיבי משותף: טלפון אלחוטי DECT פנסוניק דגם 430 ב-349.00 שקל בלבד במקום ב-500.00 שקל בכל סניפי רשת קרביץ.
המבצע שעולה ביום ו' (3/6) למשך שבועיים, יגובה בקמפיין טלוויזיה (בערוץ 2, בערוץ 10 ובערוץ הרוסי MTEVE) ובעיתונות ארצית באמצעות פרסום "זרמון - גולדמן" בהיקף השקעה של 300,000$.
הקמפיין החדש ושיתוף הפעולה עם ירוקום הינו נדבך נוסף במדיניות הפרסום שאומצה על-ידי הרשת לפני כשנה, ומתמקדת בעיקר בקמפיינים תדמיתיים, וזאת לצד הקמפיינים המכירתיים (Hard Sale) שאפיינו את הפעילות הפרסומית של המותג בעבר.
מנשה זילכה סמנכ"ל השיווק ברשת "קרביץ" מסר כי: "שיתוף הפעולה וההתחברות לחברת יורוקום הנתפסת כחדשנית ומובילה בתחומי הטכנולוגיה והתקשורת, תואמת את מדיניות החברה להתרכז ולהבליט את תחום הציוד ההיקפי ברשת תוך הבלטת הקשר לעולם הטכנולוגיה".
לדבריו: "שיתוף הפעולה בין שתי החברות, מציע בעצם ערך מוסף לצרכן - מבצע אטרקטיבי למוצר שרושם גידול של מאות אחוזים וממנו נקנים כחצי מיליון יחידות מדי שנה.
עוד הוסיף זילכה כי: "אנו צופים שכ - 10,000 יחידות יימכרו במהלך תקופת המבצע.
המבצע יתקיים עד לתאריך 30/06/05 בכל סניפי רשת קרביץ.
על הקמפיין:
מדובר בקמפיין תדמיתי המשלב מוטיבים מכירתיים.את הקמפיין תלווה הסיסמא: "לא מתחברים בלי קרביץ..." שבאה להדגיש את הנושא הטכנולוגי המהווה קונספט מוביל באסטרטגיית הרשת.
בסרט נראה חבלן שלומיאל שכורע ליד מטען ומנסה לנטרל אותו, ברקע נראה שעון מתקתק המונה את השניות לאחור...
החבלן מחזיק קאטר בידו ומתכנן לחתוך את החוט הכחול. בשנייה האחרונה הוא מתחרט וחותך את החוט האדום... השעון נעצר. החבלן מוחה זיעה מהמצח וקם מרוצה להתרחק מהמקום. בדרך הרגל שלו נתפסת בחוט הכחול וקורעת אותו.. המטען מתפוצץ.
הסרט מסתיים כשהקריין עולה בשאלה:"מסתבך עם החוטים???" ואחריה מציג את המבצע.
קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב - שי פיטובסקי, מנהל קריאטיב - תומר אברמוביץ, ארטדיירקטור - קלאודיה גולדינברג , קופירייטר - איתי גרונר, , פלנרית -לילי אהרון, מדיה - נירית אלחדף, סופרוויזרית- דפנה עוגן, תקציבאית - איילת צימרמן, חברת הפקה - יובל רונן, במאי - גלעד שר, בית פוסט - ברודקסט.

תאריך:  02/06/2005   |   עודכן:  02/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il