X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רכבת ישראל
▪  ▪  ▪

דירקטוריון רכבת ישראל אישר את המלצת המנכ"ל יוסי מור, למינוים חדשים בקרב ההנהלה, לתפקיד סמנכ"ל חטיבת סחר ונכסים מונה יורם כהן שכיהן בתפקידים בכירים בתחום הפיתוח העיסקי והסחר במוטורולה ובזק. מינוי זה בא בעקבות ההחלטה כי הסחר והנכסים יהוו יחידה עיסקית אשר תהיה אחראית על כל הכנסות הרכבת שאינן מנוסעים ומטענים. פוטנציאל ההכנסות המוערך ממסחר הינו כ-100 מיליון שקל לשנה.
2 מינויים נוספים אושרו לאור השינוי הנדרש בעקבות הרחבת פעילות הרכבת ותוכנית החומש. לתפקיד סמנכ"ל תכנון ופיתוח מונה איליה וולקוב, שכיהן בתפקידים בכירים ברכבת למעלה מ- 10 שנים ובתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל חטיבת התשתיות. לתפקיד סמנכ"ל הפעלה ותחזוקת תשתיות מונה הראל אבן, שכיהן כמנהל אגף התנועה בשנים האחרונות. השינוי הארגוני יאפשר מיקוד ארגוני וניהולי בתחומי הפעילות המרכזיים של הרכבת פיתוח תוכנית החומש והפעלת הרכבת.
משה ליאון, יו"ר רכבת ישראל אומר, "זהו אחד השינויים המהותיים שהרכבת מובילה והמינויים הם שלב מרכזי בתהליך. אין לי ספק שמינוי יורם לסמנכ"ל חטיבת הסחר והנכסים יקדם ויפתח באופן משמעותי את תחום הסחר ברכבת. המיקוד הניהולי של שני סמנכ"לים בתחומי הפיתוח והתשתיות יחזק בצורה משמעותית את ההנהלה ויסייע לה לעמוד ביעדים ובהיקפי הפעילות, אני מאחל לכולם בהצלחה".
יוסי מור, מנכ"ל רכבת ישראל, "אחד ממנגנוני החיזוק של מהלך השינוי הוא המינוי של האנשים המתאימים לתפקידים, הבחירה באילייה וולקוב ובהראל אבן מחזקת את המהלך, לשניהם מחכה עבודה רבה ואחריות גדולה ואני מאחל להם בהצלחה בתפקיד. יורם כהן שמצטרף להנהלה אמור להקים חטיבה חדשה ולהרחיב את מקורות ההכנסה של הרכבת - אני מאחל גם לו הצלחה".
חברת קו פרויקט, שמלווה את הרכבת בתהליך השינוי מציינת כי בחירת אנשים מובילים לכהן בתפקידי מפתח תסייע להנהלת הרכבת לקדם את מטרותיה, סמנכ"ל הסחר והנכסים החדש ירכז את המשאבים והמאמצים לפתח את התחום ברכבת ולהובילו להישגים. חיזוק ההנהלה על ידי מנהלים מתוך המערכת, יסייע בעמידה ביעדים מתוך היכרות מעמיקה של הפעילות היתרונות והאילוצים. סבב המינויים הינו שלב מהותי ליישום המבנה הארגוני החדש.

תאריך:  05/06/2005   |   עודכן:  05/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il