X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נטורל פורמולה
▪  ▪  ▪

חברת "נטורל פורמולה" יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם "ערוץ מוסיקה 24". במסגרת השת"פ תשודר החל מהשבוע הקרוב, מידי יום, בערוץ מוסיקה 24, תוכנית חדשה תחת השם "קליפס", אשר תעסוק באופנה ומוסיקה עכשווית. מנחות התוכנית הן הדס מורנו (מטלנובלה בע"מ) ואפרת אברמוב. בתכנית החדשה תשקיעה חברת "נטורל פורמולה" כ-2.5 מיליון שקל.
התוכנית החדשה תציג את הקליפים הישראלים הכי חמים, במקביל תבחן את האופנות החדשות. כמו כן התוכנית תעדכן על גאדג'טים חדישים ותערוך ביקורות על בגדי אומנים בישראל ויוצגו בהומור מהפכים שעברו זמרים ישראליים לאורך הקרירה.
שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי גם בשימוש במוצרי החברה בסדרת מהפכים במראה החיצוני שיעברו משתתפי התוכנית. צוות סטייליסטים מפורסם יעביר את סדרת המהפכים באמצעות מוצרי הטיפוח של נטורל פורמולה, הבגדים שבארונם הפרטי ובגדים שיבחרו במיוחד עבורם. בסוף התוכנית יוכלו הצופים בבית לבחור את ה-LOOK הכולל המתאים לו יותר על-ידי הצבעה ב-SMS.
לדברי איריס שטרסמן, סמנכ"לית השיווק של נטורל פורמולה "מותג מוביל כמו נטורל פורמולה שפונה לקהל צעיר ודינמי ומדבר בשפה תקשורתית מתחדשת, מקפיד לבחור פעילויות חדשניות בערוצי המדיה אליהן חשוף קהל היעד, כמו ערוץ 24 אשר הצעירים רואים בו ערוץ אופנתי, ערוץ מוביל ואוטוריטה".
לדבריה: "נטורל פורמולה כמותג מוביל, רואה חשיבות בפניה שאינה שגרתית בדרך של שת"פ באמצעות תוכנית המתאימה לרוח המותג בדרך ההולמת את אופי המותג".
עוד מסרה שטרסמן כי משרד גליקמן נטלר סמסונוב מלווה את המהלך והתאמתו לתקשור הכולל של המותג.
לדברי ורדית כהן סמנכ"לית השיווק של ערוץ מוסיקה 24: "הערוץ שמח על שיתופי פעולה מעין אלה. שיתוף פעולה זה מצטרף לפעילות רחבת היקף של הערוץ עם חברות מסחריות רבות כדוגמת קוקה קולה וסלקום".
התוכנית תשודר במתכונת יומית (א-ה) בשעה 18:00 (ש.ח. 14:00).
חברת נטורל פורמולה נמצאת בבעלות חברת אגיס. החברה מובילה את תחום עיצוב השיער עם כ-50% נתח שוק, מייצרת ומשווקת מוצרי שיער, קוסמטיקה וטיפוח לצעירים.

תאריך:  06/06/2005   |   עודכן:  06/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
עלות ביצוע הפרויקט - כ-200 מיליון דולר    היציאה למכרז תכנון ובצוע בתחילת 2006    הנמל החדש בתמנע ישמש נמל בינלאומי שישרת למעלה מ-2 מיליון נוסעים בשנה
מחלקה ראשונה
רוחמה אברהם, סגנית שר הפנים, שביקרה בגן-יבנה בשבוע שעבר, הביעה התפעלותה הרבה מהיישוב, וציינה כי ניכר שגן-יבנה עולה על דרך המלך, תחת ההנהגה הנכונה
דורית אברמוביץ יחסי ציבור
- הודעה מטעם "קום איל פו"
- הודעה מטעם bettermanagment.com
בר תקשורת
- הודעה מטעם גרנד קניון חיפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il