שטראוס מחלבות מפתיעה את צרכניה ומציגה את מהלך כינוס המותגים של קטגוריית הגבינות, בספר לכל המשפחה, שיופץ לדלתות הבתים בכמות של למעלה מחצי מליון עותקים בכל רחבי הארץ.
הספר מפגיש את הצרכנים עם תפיסת העולם של "גבינות שטראוס", תפיסה של "הנאות קטנות" בדרך אינטימית, בלתי-שגרתית ונוגעת, באמצעות הצגת מגוון רגעים יום יומיים, שנוגעים בכל אחד מאיתנו.
סיגל שילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות אמרה היום: " ספרון ההנאות הקטנות מעביר לצרכן את המסר העומד מאחורי המותג בדרך אישית ומרגשת".
שילוני ציינה כי שימוש במדיה אלטרנטיבית תופס תאוצה בעולם לצד השימוש במדיה הקונבנציונלית. הצורך בקשר אמוציונלי עם הצרכן הולך ומתחזק. סיפור הגבינות עומד בפני עצמו.
קרדיטים:
ייזום, ניהול והפקת ספר הגבינות - חברת טרגט דיירקט מקבוצת טרגט מרקט.
טרגט מרקט: עדי ליפסקי, מנהלת קבוצת לקוחות
טרגט דיירקט: קרן מוסטקי, אורן קליינר
עיצוב: אמיר זלצר
קופי: שרי סימנטוב
צילום: יסמין ואריה צלמים
סטיילינג: נורית קריב