פרוקטר & גמבל, יצרנית טמפקס, מעלה קמפיין פרסום בטלויזייה ובעיתונות לטמפקס קומפק פרש החדש, החל מאמצע יוני, באמצעות משרד הפרסום "גלר נסיס" ובהשקעה של כ-2.2 מילון ש"ח.
גבי סוסנוביץ, מנהל מותג טמפקס בפרוקטר & גמבל ישראל: " כחברה המובילה את שוק ההיגיינה הנשית בישראל ובעולם, אנו מרגישים מחויבים לצרכניות שלנו וממשיכים בפיתוח מוצרים חדשים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. למעשה כיום, טמפקס קומפאק פרש החדש מוגדר כ"טמפון המושלם", המשלב את כל היתרונות - דיסקרטיות, נוחות, קלות בהחדרה והגנה מושלמת במוצר אחד".
הקמפיין שעולה באמצע יוני בטלוויזיה ילווה בסלוגן "טמפקס קומפאק פרש - תרגישי בנוח", את הקמפיין, ברוח שנות ה-60, יקריין טל ברמן. בהמשך,יתווספו מודעות פרינט, בעיתונות הארצית ובעיתוני הנוער המובילים באמצעות משרד הפרסום "גלר נסיס".
טמפקס קומפק פרש החדש מאופיין במוליך מעוצב בצבע כחול ובניחוח מרענן וקליל, המעניק תחושה של רעננות נעימה והרגשה נקייה, לצד הגנה אינטימית ובטוחה. טמפקס קומפק פרש החדש מגיע באריזה ועטיפה חדשנית, ייחודית ונשית ביותר, בצבעוניות כובשת של צהוב, כתום וירוק.
מחיר מדף: 22.99 שקל.
רקע
שוק הטמפונים בישראל עומד על מחזר שנתי של כ-35 מיליון שקל. טמפקס מחזיקה נתח של כ- 35% מהשוק הכספי, והציגה גידול של כ- 4% אחוז בשנת 2004 אל מול שנת 2003.
קרדיטים:
משרד הפרסום - גלר נסיס
מנהלת אשכול לקוחות - כומי כרמון
מנהלת קריאטיב - מירב קורן
צוות קריאטיב - עמוס טהר, ארז רובינשטיין
תקציבאית - מירב קרופרו
סופרוויזרית - מיה צוראל