X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרטנר
▪  ▪  ▪

יו"ר האגודה למען החייל בישראל, אלוף (במיל) יצחק איתן, וחברת פרטנר תקשורת בע"מ הודיעו היום כי פרטנר נבחרה מבין כל החברות הסלולריות להיות הספק החדש של טלפונים סלולריים לחיילי צה"ל. זוהי ההתקשרות הגדולה מסוגה בישראל.
פרטנר תבוא במקומה של חברת פלאפון, אשר ההסכם בינה ובין האגודה למען החייל הסתיים לפני מספר ימים. אספקת הטלפונים לחיילי צה"ל בידי פרטנר תחל כבר בשבועות הקרובים.
בהליך בחירת הספק, אשר נערך אתמול החל משעות הבוקר ועד לשעות הלילה המאוחרות, השתתפו החברות פרטנר, סלקום ופלאפון. כל אחת מהחברות הגישה לאגודה למען החייל את המחיר שתציע לחיילי צה"ל, ואת הערותיה לחוזה שהועבר מוקדם יותר לעיונה.
פרטנר, שהצעתה נבחרה, התחייבה להציע לחיילי צה"ל מחיר נמוך במיוחד של 39.9 אגורות לדקת זמן אוויר - תעריף אחיד וכולל לשיחות היוצאות לכל היעדים בישראל. עוד התחייבה פרטנר למחיר מרבי בגין הודעת SMS ובגין הודעת MMS בשיעור של 18 אגורות. לחיילים גם תוענק הנחה מיוחדת בת 25% ברכישת אביזרים נלווים. מחירים אלה הם פרי מאמץ מיוחד של חברת פרטנר, כביטוי למחויבותה העמוקה לחיילי צה"ל.
עוד הסכימה פרטנר כי מעת שתופעל התוכנית החדשה, יוכלו חיילים שהם לקוחות קיימים שלה, וכן חיילים שהם לקוחות של מפעילים סלולריים אחרים, להצטרף לתוכנית ללא תשלום בגין המעבר. בנוסף למחיר לדקה התחייבה פרטנר, כי כל חייל שחשבון הטלפון שלו יהיה לפחות 9.9 ש"ח לחודש יקבל מכשיר טלפון מתקדם בחינם.
עוד קיבלה על עצמה פרטנר להקים קרן סיוע לחיילי צה"ל, וכן לתמוך בפעילות הרווחה שמקיימת האגודה למען החייל באמצעות מועדון "יותר", תמיכה משמעותית.
את הליך ההתקשרות הובילו מטעם האגודה למען החייל יו"ר האגודה, אלוף (במיל) יצחק איתן, מנכ"ל האגודה, דוד מימון וסמנכ"ל באגודה, מרב אורן. הצוות המקצועי אשר סייע לאגודה כלל בין היתר את ד"ר דוד תדמור, לשעבר הממונה על הגבלים עסקיים, ואת דני רוזן, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת. כמו כן ייעצו לאגודה חברת TCM בראשות משה דהן, ויועץ התקשוב שמיל גינזברג.
מטעם פרטנר השתתפו בהליך ציון גינת, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות ואתי כהן, מנהלת אגף שיווק פרטי בפרטנר.
דוד מימון, מנכ"ל האגודה למען החייל, אמר: "פרטנר התחייבה להעניק לחיילים את חבילת השירותים וההנחות הטובה ביותר, ולכן נבחרה. האגודה למען החייל מחויבת לקידום רווחת חיילי צה"ל. ההוצאה על טלפונים סלולריים מהווה את ההוצאה הגדולה ביותר של החיילים. ההסכם החדש יוזיל את עלות ההתקשרות לחיילי צה"ל בשיעור ניכר ביותר. מדובר בחבילת שירותים מצוינת, לכל חיילי צה"ל. אני שמח כי פרטנר, אשר נמצאה כמועדפת בעיני החיילים בסקרים שערכנו, גם הציעה את ההצעה הכדאית ביותר לחיילי צה"ל".
ציון גינת, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות בפרטנר, אמר: "עבור פרטנר, מתן שירות לחיילי צה"ל הוא יעד ראשון במעלה. פרטנר רואה בחיילי צה"ל את חוד החנית, והיא מחויבת עמוקות לכך שחיילי צה"ל יקבלו את השירות האיכותי והמתקדם ביותר במחיר הכדאי ביותר. זו שליחות ציבורית ממעלה ראשונה, ואנו גאים על שניתנה לנו ההזדמנות להגשימה".

תאריך:  09/06/2005   |   עודכן:  09/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il