חברת "TACK - אסטרטגיות צמיחה", חברה לייעוץ אסטרטגי, המתמחה באיתור ובניית אסטרטגיית צמיחה ויישומה בארגונים, הוציאה לאחרונה מגזין רבעוני חדש: "אסטרטגיה", המיועד למנהלים בכירים בחברות מובילות במשק הישראלי.
המגזין מופץ ל-2000 מנהלים ממגוון חברות, בעיקר מתחומי ההיי-טק, פרמצבטיקה, בנקאות ומזון, ומשמש עבורם כלי ניהולי.
"המטרה של מגזין אסטרטגיה היא לשתף מנהלים ומקבלי החלטות בחזית הידע ובמגמות הקשורות לאסטרטגיה עסקית, שיווקית וארגונית, בתהליכי הצמיחה והניהול של ארגונים", אומר ד"ר איתן אור, מנכ"ל TACK. "המגזין מביא לצד ניתוח פסיכו-סוציולוגי, כלים מעשיים המאפשרים לעבור מניתוח הממצאים לעשייה.
גיליון אסטרטגיה האחרון למשל מספק למנהלים בכירים ומקבלי החלטות כלים המאפשרים להם לפנות באופן אפקטיבי יותר אלינו הישראלים - כצרכנים, כלקוחות וכעובדים".
עד היום יצאו לאור שני גיליונות של אסטרטגיה. הראשון עסק ב"הדבר הבא" הערכות ומושגים בגיבוש אסטרטגיות הצמיחה של אירגונים, והשני בנושא "הישראלים" - מסע פסיכו-חברתי בעקבות הישראלי כצרכן, עובד ומנהל. המאמרים נכתבו בעבודת צוות משותפת, והם מבוססים על מחקרים, ראיונות עומק בכלים חדשניים המאפשרים לייצר מיפוי פסיכו-סוציולוגי.
העיצוב הגראפי של המגזין נעשה ע"י האמן ואיש הפרסום יורם רובינגר.
בין הנושאים במגזין אסטרטגיה האחרון: על הספה - המאפיינים הפסיכולוגים של החברה הישראלית, לדבר עם ישראלים - המלצות לדיאלוג טוב עם ישראלים - שינויים בתפיסת המותגים, העובד הישראלי - מחוייב או פראייר ועוד.
להזמנת המגזין יש לפנות
ל-strategy@tack.co.il, טל. 03-5328966.
TACK - אסטרטגיות צמיחה (
www.tack.co.il)
חברה לייעוץ אסטרטגי, המתמחה באיתור ובניית אסטרטגיית הצמיחה בארגונים וביישומה, החל משלב של ההכנה למהלך של שינוי אסטרטגי ועד לשלב הטמעתו של השינוי בארגון והובלת הארגון לצמיחה ארוכת טווח.
כחלק מהתהליכים האסטרטגים שמלווה החברה, היא מובילה ביישום שיטות חדשניות המגיעות מעולם הניהול והפסיכולוגיה הארגונית.
בחברה צוות של יועצים המונה כ-20 מומחים, המגיעים מהתמחויות שונות:
·התמחות עסקית (שיווק ופרסום, כלכלה ומנהל עסקים).
·התמחות פסיכולוגית (פסיכולוגיה ארגונית, פסיכולוגיה קלינית)
·התמחות ארגונית (משאבי אנוש, פיתוח ארגוני).
·התמחות חברתית (סוציולוגיה יישומית, התנהגות ארגונית).
עוד עוסקת החברה בפיתוח מנהלים, בהקמה וליווי של מערכי משאבי אנוש בארגונים ובפסיכולוגיה של התנהגות עסקית, שיווקית וארגונית. החברה מנוהלת על-ידי ד"ר איתן אור, מנכ"ל TACK ומומחה לפסיכולוגיה ארגונית.
בין לקוחות החברה לאורך השנים האחרונות ניתן למנות את: טבע, צ'ק פוינט, קוקה קולה, אגיס, SAP, בנק הפועלים, פריגת, Clicksoftware, Alvarion, חברות סטארט-אפ רבות ועוד.