תחת הכותרת "בואו נשמור עליהם" יוצאות בימים אלו רשתות הענק
"רב-קט פיפו" מקבוצת "כפר השעשועים" ו"מגה" במבצע חסר תקדים בהיקפו לכיסאות בטיחות ולמושבי הגבהה.
לראשונה בארץ, יימכרו מוצרי בטיחות ברשת מזון ארצית. מדובר בקונספט חדשני, שנולד מן המיזוג הטרי בין קבוצת "כפר השעשועים" ורשת "קו-אופ הריבוע הכחול".
זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין רשת ענק מקצועית לרשת מזון ארצית.
במסגרת איחוד הכוחות חסר התקדים, יובאו לארץ כ - 12 קונטיינרים של כסאות בטיחות ומושבי הגבהה של המותג המחודש "firstep", המיובא בלעדית על-ידי "רב-קט פיפו", אשר יימכרו לצרכן במחירי עלות ללא פערי תיווך:
בוסטרים (מושבי הגבהה) במחיר חסר תקדים של 49.90 שקל בלבד וכסאות בטיחות משוכללים במחיר של 169.90 שקל ומעלה.
מנכ"ל רב-קט פיפו" - ירון ענבר מסר, כי ברשתות "רב-קט פיפו" ו"מגה" החליטו לצאת במבצע חסר התקדים עם חדירתן של התקנות החדשות המחייבות ילדים עד גיל 8 לשבת במושבי בטיחות בעת הנסיעה, לתודעה הציבורית.
כאמור, מכניס קיום המבצע את שיתוף הפעולה בין קבוצת "כפר השעשועים" ורשת "קו-אופ הריבוע הכחול" להילוך גבוה.
זה מכבר, רכשה רשת "קו-אופ הרבוע הכחול" 50 אחוזים מקבוצת
"כפר השעשועים".
קבוצת "כפר השעשועים" היא קבוצת הזכיינות הגדולה במדינה וכוללת את 4 הרשתות: "כפר השעשועים" (חנויות צעצועים), "רב-קט פיפו" (מוצרי תינוקות ולידה), "ששת" (כלי בית ומתנות) ורשת "הכל בדולר".
מנכ"ל "כפר השעשועים", אבי כץ מסר, כי במקביל למבצעים האטרקטיביים, שמקיימת ה"רשת המשולבת" בעקבות איחוד הכוחות, מושלם בימים אלו תהליך פרישתן של הרשתות המקצועיות "כפר השעשועים", "ששת" ו"הכל בדולר" בתוך חנויות "מגה", הפזורות בכל רחבי הארץ.