X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪

יוניליוור ישראל המשווקת את מותג הדאודורנטים הגברי AXE, מדווחת כי על פי נתוני נילסן כבש המותג בקטגוריית הדאודורנטים לגברים, נתח שוק של 15.5% בחודש אפריל וזינק ברבעון הראשון למקום השני עם 14%, אחרי ספיד סטיק (26.5%). יעדיה של יוניליוור לתפוס עד סוף 2005, 17% משוק הדיאודורנטים לגברים שהיקפו כ-95 מיליון שקל.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "אנו שבעי רצון מההשקה המוצלחת של המותג AXE, שלמעשה הצדיק את ההחלטה האסטרטגית של יוניליוור להיכנס לתחום הטיפוח הגברי, תוך שימוש במותג מבודל וחדשני הממוקד בגברים צעירים". מותג AXE מעצים את מעמדה של יוניליוור בקטגורית הדאודורנטים הפועלת בו גם עם מותג DOVE הממוקד בנשים.
מיכל גולדמן, מנהלת שיווק מותגי טיפוח הבית והגוף ביוניליוור ישראל:
"תחום הטיפוח הגברי בעולם נמצא בשנים האחרונות במגמת גידול, כאשר גם בישראל ניתן לזהות מגמה זאת של עלייה במודעות לאופנה, ולטיפוח אישי בקרב גברים צעירים. AXE פונה לקהל הגברים הצעירים עם תקשורת שיווקית ייחודית הכוללת: ערוצי מדיה מותאמים לצעירים כגון פרסום ברכבת ישראל, אינטרנט, סלולארי ופעילות במועדונים ובפאבים".
במסגרת הפעילות השיווקית למינוף ההצלחה, עלתה יוניליוור ישראל בסרטון חדש ל-AXE, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ובהשקעה של כ-1,500,000 ש"ח. סרטון זה - האופנוען - ממשיך את סדרת סרטוני הפרסומת של המותג שעלתה בטלוויזיה בערוצים 2, 10, 24 ובמגזר הרוסי.
יוניליוור ישראל נכנסה לראשונה לתחום מוצרי הטיפוח לגבר עם מותג הטיפוח הגברי הבינלאומי - AXE, לפני כארבעה חודשים. ההשקה כללה סדרה של 6 דאודורנטים Body Spray, דאודורנטים המשלבים הגנה לטווח ארוך עם ריח מדהים, לשימוש בכל מקום בגוף שרוצים להרגיש רעננות וריח מצוין.
ביוניליוור מעריכים, כי שוק הדאודורנטים לגבר בישראל נאמד בהיקף של כ-95 מיליון שקל בשנה. על-פי נתוני אי.סי. נילסן נאמד השוק המבורקד בהיקף של כ-45 מיליון שקל בשנה.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ- 42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.

תאריך:  14/06/2005   |   עודכן:  14/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il