X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נורטל
▪  ▪  ▪

נורטל [סימון בורסה NT] נבחרה על ידי רשת משלוחי הפיצה הגדולה בעולם, דומינוס פיצה, לספק פתרון ייעודי לעסקים קטנים ובינוניים ((SMB שיסייע לה לאחד את סניפיה ברחבי העולם ולשפר את השירות ללקוחותיה. באמצעות הפתרון של נורטל, ייהנו כל סניפי דומינוס ברחבי העולם, הפועלים כעסקים קטנים בפני עצמם, משירותי תקשורת משופרים כגון טלפוניית IP, ניתוב חכם של שיחות, הודעות אחודות וגישת אינטרנט.
בנוסף, הודיעה נורטל על השקת פלטפורמת ה-Business Communications Manager (BCM) 50 מתוצרתה, אשר נועדה לספק לעסקים קטנים ובינוניים ולחברות בעלות סניפים רבים, כמו דומינוס פיצה, שירותי תקשורת מתקדמים תוך חיסכון בעלויות. פלטפורמה זו מתוכננת על מנת לאפשר לארגונים עסקיים קטנים ובינוניים לשפר את השירות ללקוח ולהגביר את היעילות באמצעות שירותי תקשורת מתקדמים וחסכוניים ללא קשר למקום, כגון טלפוניית IP, יישומי מולטימדיית IP, הודעות אחודות, מערכות מוקדי שירות לקוחות לניתוב חכם של שיחות וגישת אינטרנט מאובטחת.
רשת דומינוס פיצה, אשר התקינה עד כה אלפי מערכות מדגם BCM 400, BCM 200 ו-Norstar של נורטל על מנת לספק תקשורת ויישומים לרשת הארגונית שלה, מבצעת כעת ניסוי במערכת ה-BCM 50. החברה צופה כי הפתרון המוכח של נורטל יאפשר לה לתת שירות מהיר ויעיל יותר ללקוחותיה, על ידי הגברת הניידות של העובדים והשליחים.
"יש לנו מאות סניפים המתפקדים כעסקים קטנים בפני עצמם, אשר חייבים לתקשר ביניהם כחלק מהארגון כולו", אמר ביל קידר, מנהל שירותי רשתות בדומינוס פיצה. "באמצעות הפתרון של נורטל, אשר מבוסס על מערכת ה-Business Communication Manager מתוצרתה, יצוידו סניפינו בפתרון אחוד מקיף 'התפור' לעסק שלנו. הפתרון של נורטל מאפשר לנו להציע יישומים מתקדמים תוך התמקדות בעסק שלנו - להיות חברת משלוחי הפיצה הטובה בעולם".
בנוסף לרשת דומינוס פיצה, כולל בסיס הלקוחות של נורטל בחטיבת התקשורת הארגונית את החברות: Apex Rentals, Canadian Tire, Comtel,JJ Slone,Metro Dodge Chrysler JEEP, On Hold Marketing ו-Von Ruden Manufacturing.
"מערכת ה-BCM 50 מצטרפת למערך הפתרונות המוביל של נורטל, אשר תוכננו במיוחד על-מנת לענות על הצרכים הייחודיים של חברות קטנות וחברות עם סניפים מרוחקים ולספק להן את אותם שירותי התקשורת המתקדמים שמוצעים לארגונים גדולים - במחיר המתאים להן", אמר מלקולם קולינס, נשיא רשתות ארגוניות, נורטל. "אנו ממשיכים לשתף פעולה עם לקוחותינו ושותפינו באופן הדוק כדי להבטיח שמערך הפתרונות והיישומים שאנו מציעים למגזר עסקי זה יהיה יעיל וחסכוני כמו כל הפתרונות שאנו מציעים לשוק".
מערכת ה-BCM50 היא מערכת תקשורת מלאה במארז עם מימדים של דף A4 ובעובי של 1U הכוללת את השירותים הבאים: טלפוניה דיגיטלית ו-IP מלאה עבור 3 עד 40 משתמשים, עורקים מובנים מכל הסוגים: אנלוגי, BRI, PRI ו IP, ממשקי WAN באיטרנט או ADSL מובנה, נתב IP מובנה, Firewall מובנה, IPVPN עם הצפנות IPSec מובנות, נתב שיחות IVR מובנה, מערכת דואר קולי ואיחוד מסרים כולל פקס באמצעות תוכנת Outlook מובנת וגם מערכת מוקד שרות עבור 10 מוקדנים מובנה עם אפשרות לאינטגרציה עם יישומים ארגוניים כגון CRM ו ERP.
שירותים אלה ניתנים להפעלה והגדרה מרחוק רק באמצעות קוד המסופק על-ידי המפיץ ובכך חוסכת זמן ועלויות תחזוקת המערכת.
"עם התווספות מערכת ה-BCM 50 למערך הפתרונות המוביל שלנו, מציעה נורטל את המגוון הרחב ביותר בשוק של מוצרי טלפוניית IP", הוסיף קולינס. "נורטל ממשיכה לפתח פתרונות חדשניים על מנת לסייע למגזר העסקים הקטנים לקדם את עסקיהם באמצעות התקשורת".
מערכת ה-BCM 50 מתוכננת על מנת להגביר את יעילות התקשורת של ארגונים עסקיים קטנים עם לקוחותיהם, שותפיהם וסניפים אחרים, להגביר את היכולת התחרותית שלהם בשוק ולהתמקד שפעילות העסקית שלהם. המערכת החדשה מאפשרת איחוד מלא או הדרגתי של מספר רשתות קול ונתונים לרשת אחת המספקת תקשורת בטוחה, אמינה וחסכונית, הן בתוך המשרד והן מחוצה לו, וכן מאפשרת מעבר שקוף מטלפוניה מסורתית למולטימדית IP, על מנת שחברות קטנות וסניפים של ארגונים גדולים יוכלו להנות מיתרונות הרשת האחודה.
בנוסף, מקנה המערכת יכולות ניידות מתקדמות באמצעות פתרון ה-Digital Mobility Solution החדש, כגון העברת שיחות, שיחות ועידה, הודעות קוליות וכיסוי בהיקף של כ-130 אלף מטר מרובע, להגברת נוחות העובדים ולחיסכון בזמן.
נורטל היא חברה מובילה באספקת פתרונות תקשורת המעשירים את החוויה למשתמש ובתמיכה באבטחת מידע. החברה מספקת ללקוחותיה - חברות תקשורת וארגונים עסקיים - פתרונות חדשניים הכוללים שירותים ויישומים מקצה לקצה בטכנולוגית פס רחב, קול על גבי נתונים (VoIP) ומולטימדיה, וכן פס רחב אלחוטי, המאפשרים להם להתגבר על אתגרי עולם התקשורת. נורטל היא חברה בין-לאומית ועסקיה משתרעים על-פני 150 ויותר מדינות. מידע נוסף על נורטל אפשר למצוא באתר האינטרנט www.nortel.com.
נורטל ישראל (שיווק ומכירות) בע"מ היא חברת בת של נורטל, הפועלת בישראל מזה 25 שנים ומובילה בפתרונות תקשורת מתקדמים לשוק המקומי. חברת נורטל ישראל מעסיקה מאות מומחי תקשורת בתפקידי תמיכת לקוחות, הנדסה, מכירה ושיווק. מידע על נורטל ישראל ניתן למצוא באתר האינטרנט www.nortel.com.

תאריך:  14/06/2005   |   עודכן:  14/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il