X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאש נטוורקס
▪  ▪  ▪

ליעם גלין, אשר פרש לאחרונה מתפקידו כמנכ"ל ריט טכנולוגיות מקבוצת רד, החל בתפקידו כמנכ"ל חברת פלאש נטוורקס, המפתחת פתרונות לאופטימיזציה של העברת נתונים ברשתות אלחוטיות.
גלין החליף את צבי פלד, אשר שימש כמנכ"ל פלאש נטוורקס בשש השנים האחרונות. עם כניסתו לתפקיד יפעל גלין להרחבת נתח השוק של פלאש נטוורקס, בדגש על פריסתה הגיאוגרפית ולהרחבת פורטפוליו המוצרים של החברה.
פלאש נטוורקס נמצאת בבעלות פרטית ונתמכת על ידי קרנות מובילות כגון: אוורגרין, גיזה, T-Mobile, קונקורד, Bell Mobility ואחרות. החברה גייסה עד כה כ- 21 מיליון דולר. פתרונות החברה מסייעים להגדלת היקף תנועת הנתונים ברשתות אלחוטיות על ידי ניצול מקסימאלי של תשתית הרשת.
פתרונות משפחת מוצרי NettGain מותקנים ועובדים בקרב למעלה מ- 40 ספקיות שירותי סלולר מובילות ברחבי העולם, כמו: וודאפון, קבוצת SFR , T-Mobile, AT&T Wireless וכל ארבעת המפעילות הסלולריות בישראל. רק בשנה האחרונה נוספו ללקוחות החברה 10 לקוחות חדשים מקרב מפעילות הסלולר בעולם.
פלאש נטוורקס ידועה כחלוצה בפיתוח פרוטוקולים משופרים להעברת תקשורת נתונים ברשתות סלולר. הטכנולוגיות שפיתחה החברה מוגנים בלמעלה מ-12 פטנטים רשומים. המגזין רד הרינג בחר לאחרונה את פלאש נטוורקס כאחת מ-100 חברות הטכנולוגיה המובילות באירופה לשנת 2005.
גלין הגיע לריט (סימול: RITT), העוסקת בפיתוח פתרונות ניהול לתשתיות רשת ב-1998 כסמנכ"ל פיתוח ומאז תחילת 2000 שימש כמנכ"ל החברה. תחת ניהולו ביצעה החברה מהפך והצליחה לצאת מאוששת וריווחית מהעידן שלאחר "התפוצצות הבועה", כאשר פניה לצמיחה מואצת. האסטרטגיות אותן הנהיג גלין בריט אפשרו לחברה לבנות את עתידה ולפתח מוצרים חדשניים פורצי שוק, חיזקו את איתנותה הפיננסית והרחיבו את מעגל לקוחותיה. לפני תפקידיו בריט שירת גלין תשע שנים ביחידת האלקטרוניקה של חיל המודיעין (8200).
"אנו מודים לצבי פלד על השנים החשובות בהן הוביל את החברה קדימה בכל החזיתות", אמר סמי תותח, יו"ר מועצת המנהלים של פלאש נטוורקס. "במהלך כהונתו רשמה פלאש נטוורקס גידול מתמיד בהכנסותיה והשיגה בסיס לקוחות איתן הכולל למעלה מ- 40 חברות הסלולר הגדולות בעולם, להן מסייעת הטכנולוגיה של פלאש נטוורקס לספק ללקוחות גישה אלחוטית לאינטרנט, למידע ונתונים דרך קוי הסלולר במהירות רבה יותר".
"אני מברך על כניסתו של ליעם גלין לתפקיד מנכ"ל פלאש נטוורקס ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו. ליעם מביא עימו לחברה ניסיון וידע טכנולוגי רב, הוכחות להצלחות פיננסיות וחזון", הוסיף תותח.
לדברי ליעם גלין, "בחיפושי אחר אתגרים חדשים מצאתי בפלאש נטוורקס טכנולוגיה מובילה בעלת ערך אמיתי ללקוחות, פעילות בשוק הצומח במהירות, פריסה גיאוגרפית בינלאומית, כ"א איכותי ויכולת מוכחת לשרת את ענקיות הסלולר הבינלאומיות. האתגר שלנו עם כניסתי לתפקיד יהיה למנף את הנכסים הטכנולוגיים והשיווקיים שצברה החברה עד כה, להרחיב את קו המוצרים, להציע ללקוחות קיימים של החברה פתרונות נוספים שייסייעו להם לנצל טוב יותר את משאבי הרשת האלחוטית הקיימת, להאיץ את המשך צמיחת הכנסות החברה ולחזק את איתנותה הפיננסית".

תאריך:  20/06/2005   |   עודכן:  20/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il