X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עלית
▪  ▪  ▪

יחידת המאפה של עלית עולה בקמפיין טלוויזיה לרגל השקת המיתוג החדש של קטגוריית העוגות, בהיקף השקעה של כ-2 מיליון ש"ח ותחת הסיסמא: "עוגות עלית, פשוט לאכול אותן".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, יעלה בתאריך 22/6/05 בערוצים 2 ו-10 למשך כשבועיים ויכלול שני סרטונים שונים.
כמו כן, יכלול הקמפיין פעילות קידום מכירות ענפה, הטעמות וניראות חזקה בנקודות המכירה.
עלית מאפה גאה להציג את המיתוג החדש שיעשה לכולנו טעים בפה וטוב על הנשמה. מתוך עולם של שמחת חיים ושובבות, עיצב סטודיו "ברוך נאה קריאטיב ברנדינג בע"מ" אריזות חדשניות בהן המוטיב המרכזי - שימוש בדמויות חייכניות ועליזות על רקע צילומי עוגות מרהיבים.
דמויות אלו מככבות בקמפיין החדש באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG.
במקביל משיקה עלית 3 עוגות חדשניות ואיכותיות בטעמים נפלאים: עוגת תפוחים וקינמון, עוגת קינמון ועוגת פלא שוקולד עם רוטב שוקולד.
הקמפיין כולל 2 סרטונים שונים:
סרט המספרה: הסרט משלב שמחת חיים ושיחת בנות על מערכות יחסים. העלילה מתרחשת בקרב חבורת נשים (הדמויות שעל גבי האריזות) במספרה שכונתית, כששיחתן נקטעת כשחברתן מודיעה על אירוסיה.
סרט הנסיעה: אותה חבורת נשים נוסעת לקינמונה כשבמהלך הנסיעה הן צוחקות על חברתן שהשאירה את בעלה התלותי בבית.
על תהליך המיתוג החדש של עוגות עלית:
לפני כחודש השלימה יחידת המאפה של עלית באסטרטגיה חדשנית ופורצת דרך את תהליך המיתוג החדש של קטגוריית העוגות הכולל שפה חדשה, לוגו חדש ואריזות חדשות וצבעוניות, שיכניסו שמחת חיים לקטגוריית העוגות.
במסגרת תהליך המיתוג, החליטה עלית לנכס לעוגות ערכי מותג המשדרים שמחת חיים, אופטימיות וצבעוניות, ולמעשה ליצור תחושה של כיף בנקודת המכירה ולאחר מכן גם בבית.
קרדיטים לקמפיין:
משרד הפרסום: ראובני פרידן IPG
מנהל קריאייטיב ראשי: ספי שקד
מנהל צוות קריאייטיב: איתי הרמן
ארט + קופי: דפנה פרל ושלי גרינפלד
סופרוייזרית: אפרת ארליך
תקציבאית: שגית לאופר
פלנר: רותם שביט
מפיקת משרד: אורלי פוקס

תאריך:  20/06/2005   |   עודכן:  20/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il