חברת "אלפרו" המומחית לסויה מס' 1 בעולם יוצאת בקמפיין עיתונות למשך חודש וחצי בסיסמא: "העיקר הבריאות - אלפרו סויה".
דורית קצף, מנהלת השיווק של "אלפרו" מציינת, שסיסמת הקמפיין נבחרה בעקבות מחקר שהחברה ביצעה, שבדק "מה הכי חשוב לך בחיים?" (בריאות, סקס, קריירה, כסף, אהבה, סטטוס חברתי, פוליטיקה ועוד) - 93% מהמרואיינים השיבו שהבריאות היא העיקר בחיים. הסיסמה "העיקר הבריאות" נבחרה ללוות את הקמפיין עקב היותה משפט שגור בקרב הישראלים לאורך שנים והחיבור הישיר שלה לערכי המותג אלפרו הנתפס כאח של המילה בריאות.
אלפרו ממשיכה להוביל עם נתח שוק של 60% (לפי נתוני אי.סי. נילסן למאי 05) בקטגוריית משקאות הסויה, וזאת למרות כניסת תנובה ומתחרים קטנים אחרים. הסיבה לכך נמצאת בכותרת נוספת במודעה: "משקאות ומעדני הסויה המובילים בעולם באיכות, בטעם ובבריאות".
חלב סויה אלפרו נתפס כתחליף בריא לחלב. במחקר עלתה דרישה לפירוט הסיבות מדוע לעבור מחלב פרה לחלב סויה. לכן המודעה כוללת 3 סיבות של "אין" ו-3 סיבות של "יש" בחלב סויה אלפרו.
אין כולסטרול, אין לקטוז חלב פרה, אין חלבון חלב פרה הגורם לאלרגיות.
יש סידן לחיזוק העצם, יש ויטמינים ומינרלים טבעיים, יש חלבון איכותי שעשוי לסייע בהורדת הכולסטרול.
היות ויש חשיבות רבה לנושא אי סבילות ללקטוז, המודעה כוללת את המשפט: "הידעת? 75% מאוכלוסיית העולם סובלת מדרגות שונות של אי סבילות ללקטוז". אי סבילות ללקטוז באה לידי ביטוי בהפרעות במערכת העיכול (ריבוי גזים, נפיחות בבטן, שלשולים ועוד). חלב הסויה של "אלפרו" אינו מכיל לקטוז ולכן אינו גורם להפרעות במערכת העיכול.
משרד הפרסום: עופר גולן טקסטים בע"מ.