'5 נגרים' מכריזה על עצמאות וכמו חברת סאני, היבואן של מוצרי סמסונג בארץ, תנהל את תקציב הפרסום שלה באופן עצמאי בשנה הקרובה.
התקציב בהיקף כולל של 8 מיליון שקלים יופנה בעיקרו למדיה המודפסת וזו על-פי מדדים שיש לחברה כי הקהל מעדיף להתרשם בנושאי עיצוב הבית מדברי דפוס. לצוות השיווק של '5 נגרים' יתווסף סטודיו מאש ברנדיג אשר יופקד על כל נושא בניית והעצמת המותג, העיצוב הגרפי והתקשורת השיווקית וכמו כן ינהל את כל הצד הקריאטיבי של הקמפיינים.
קניית המדיה הכללית תיעשה על-ידי חברת מדיה קום וקבוצת אדלר-חומסקי & ורשנסקי.
מתוך גישה שיווקית המייחדת את חברת "5 נגרים" ובנוסף לקמפיין המודעות הרחב בעיתונות הכתובה, יוכנו קטלוגים מפוארים ומעוצבים, בהשקעה מיוחדת, שיציעו מגוון אפשרויות עיצוב. הקטלוגים ישווקו בשיטת שיווק חדשה, כזאת המציבה לראשונה את הלקוח במרכז, שכן באמצעות הרמת האפרכסת ולחיצה על מקשי הטלפון יוכל הלקוח לבקשתו לקבל הביתה את הקטלוג של החברה, כפי שנהוג בחו"ל.
חודשי הקיץ והחופש הגדול הן "העונה החמה" בקרב הציבור הרחב בעיצוב וקניית חדרי ילדים - הורים רבים משפצים ומשדרגים את חדר הילדים והנוער בימי החופש ובכך ימי הקיץ הם הימים בהם מבקש הקהל את מירב המידע והאפשרויות לגבי עיצוב החדרים השונים.
חברת "5 נגרים" נרתמה לאתגרים הגבוהים ביותר ומשיקה בעונה הקרובה קולקציה חדשה של חדרי ילדים ונוער שכולה תקבל ביטוי בקמפיין הרחב שיעלה לאוויר בתחילת חודש יולי 05.
עוד יצוין כי לחברת "5 נגרים" יש ארבעה אולמות תצוגה גדולים ומרהיבים בארבע ערים ראשיות ברחבי הארץ: חיפה, נתניה, רמת-גן וראשון לציון.
אולמות התצוגה של החברה מאופיינים בחוויית קנייה ובגודל שהוא גדול באופן משמעותי מהממוצע.
80 אחוז מאנשי המכירות של החברה הפוגשים את הקהל הרחב הם מעצבים בעלי תואר אקדמאי שמעצבים עבור הלקוחות את חדר הילדים במלואו.