בימים אלו משיקה "נטורל "פורמולה", סדרת דאודורנטים חדשה לנשים וגברים, לבישום הגוף כולו NATURAL BODY - המאופיינת ב- 6 ניחוחות מגוונים, המבטאים טיפוסי אישיות, סגנון חיים ושפת גוף שונים.
במסגרת ההשקה, יוצאת "נטורל פורמולה", בקמפיין פרסום, ממוקד לצעירים, בהשקעה של 100 אלף דולר, שנערך באמצעות משרד הפרסום "גליקמן -נטלר - סמסונוב", תחת הכותרת: LET YOUR BODY TALK.
הקמפיין, שעולה בהמשך לשיתוף הפעולה עם תוכנית המוסיקה והאופנה "קליפס" בערוץ 24, יעלה בעיתוני פנאי ומגזינים לצעירים כמו: פנאי פלוס, רייטינג, מעריב לנוער, ברדיו 99 "אסקייפ" - בו יעלו 4 סוגי תשדירים בקריינות גברית ונשית, שיציגו באמצעות דו שיח רדיופוני, את ששת הטיפוסים המאפיינים את סוגי הדאודורנטים ובאתר האינטרנט החדש: WWW.NANA.KLIPS.CO.IL שנבנה בשת"פ עם נענע וקליפס, בו יועלו סרטונים קצרים של 30 שניות, שיחשפו את סדרת הדאודורנטים החדשים.
לדברי איריס שטרסמן, סמנכ"ל שיווק של נטורל פורמולה:"הסדרה החדשה פותחה כמענה לצרכי קהל הצעירים הדינאמי והרגלי צריכת המדיה שלו על היבטיה השונים - החל מסגנון החיים האינטראקטיבי ונוהג צריכת המדיה במגוון ובמקביל ועד לצורך שלהם בביטוי עצמי ובהפגנת נוכחות על-פני סיטואציות שונות ומגוונות".
עוד מסרה שטרסמן: "הקמפיין החדש פונה לקהל צעיר ומדבר בשפתו, בגובה העיניים, כאשר עיקרו הוא תכנים מעולם הצעירים".
מסקר שערכה "נטורל פורמולה" עולה כי: בקרב הנשים: הדאודורנט המוביל הוא סטיק - 37%, ספריי 35%, רול און 19% וקרם 9%. בקרב הגברים: 46% משתמשים בסטיק, 45% בספריי ו-9% ברול-און.
קרדיטים:
מנהלת מותג נטורל: הלית רוזנברג-בלזם, סמנכ"ל קריאטיב - יגאל שמיר, קופירייטר בכיר - תמי מלצר, ארט - יעל ארד, תקציבאית - תמי מור, מנהל לקוחות - רונן גולדשמיט וחברת אינטראקטיב - WEBSENSE.