החל מה-1 באוגוסט יעבור תקציב הפרסום של חברת "ג'נרל מילס" ישראל, משווקת המותגים "פילבסרי", "האגן דאס" ו-"Nature Valley", למשרד הפרסום "פלד". במשך 3 השנים האחרונות טופל תקציב הפרסום של "ג'נרל מילס" על-ידי "דחף".
לדברי ברי שן, מנהל השיווק של ג'נרל מילס, "לאחר חיבור מוצלח עם "דחף" שעשו עבודה מעולה בהחדרת המוצרים של "ג'נרל מילס" לשוק הישראלי, החלטנו כמקובל בתחום לרענן את הקו הפרסומי של החברה. משרד הפרסום "פלד", שהחדיר לשוק את "מחלבות טרה" וחמוצי "בית השיטה" נמצא מתאים לטיפול באיש הבצק של "פילסברי", גלידות הגורמה של "האגן דאס" וחטיפי הבריאות של "Nature Valley."