X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם AIG
▪  ▪  ▪

הנשים הישראליות נוהגות בטוח יותר מהגברים. רק באחת מתוך 5 תאונות דרכים בישראל מעורבת אישה ורק באחת מתוך 10 תאונות דרכים קטלניות מעורבת אישה, כך עולה מנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שמפרסמת היום AIG עם השקת תוכנית הביטוח החדשנית שלה "ליידי AIG".
"ליידי AIG" היא תוכנית ביטוח רכב חדשנית שפותחה במיוחד עבור ציבור הנהגות בישראל, ומציעה הנחה של עד 35% מהתעריף המוצע למבוטחים גברים. התוכנית כוללת שירות VIP חינם, תיקון תקרים חינם בהתחייבות של עד 90 דקות, על-ידי נציג AIG, טסט (היחיד עם השתתפות עצמית של 81 שקל) או מוסך בזק חינם, הטבות משתנות לאישה כמו הנחה ניכרת לרכישת תכשיטים וכרטיס הנחה לדלק בכל תחנות סונול.
מיקי ברקן, סמנכ"ל השיווק של AIG: "מחקרים מוכיחים כי האגרסיביות, כמרכיב אישיותי בולט אצל גברים , מתבטא בצורה חד משמעית באופי הנהיגה על הכביש ולקיחת סיכונים, וזו אחת הסיבות המרכזיות לכך שגברים מעורבים בתאונות יותר מנשים". ברקן הוסיף כי AIG מצאה את דרך המלך בין כלכליות התוכנית לבין הצעת ערך משמעותי ומתגמל עבור הלקוחות.
גורם נוסף המסביר את ההנחה המשמעותית הניתנת במסגרת AIG היא היקף הנזק הקטן הנגרם בתאונות בהן מעורבות נשים לעומת תאונות בהן מעורבים גברים. הנזק הנגרם על-ידי נשים הוא 12% בממוצע פחות מאשר גברים וזאת ממספר סיבות: נשים נוהגות ברכבים שונים מאשר גברים לדוגמא: דייהטסו שרייד, סוזוקי סויפט או פיג'ו 206, לעומת רכבים "גבריים" ומאסיביים יותר כגון מאזדה לאנטיס, הונדה סיוויק או טויוטה קורולה שהתחזוקה והעלות שלהן יקרה יותר ומכאן שהרכבים הנשיים יותר זולים, החלפים יותר זולים התאונות יותר רכות (בעיקר בעיר) והנהגות מעורבות בפחות תאונות ומכאן ההבדל הרב באחוזי הנזק בתאונה בה מעורבת אישה לעומת תאונה בה מעורב גבר.
להשקת המוצר החדש AIG עולה בקמפיין "פתאום כולם רוצים להיות נשים", אשר גובש על-ידי משרד הפרסום זרמון-גולדמן. כמובילת הקמפיין נבחרה דנה אינטרנשיונל אשר מייצגת בצורה הכי בולטת את הרצון להיות אישה. הקמפיין יעלה הערב (יום ה') בכל אמצעי התקשורת.
תקציב הקמפיין 2 מיליון שקל.

תאריך:  13/07/2005   |   עודכן:  13/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il