פרטנר תקשורת גאה להציג משחק-מסע "orange secrets", משחק טריוויה למגזר הרוסי העוסק במורשת התרבותית - היסטורית והאומנותית של מדינות אירופה.
איריס בק, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר תקשורת אמרה היום, כי ההתמצאות בתחומי אומנות מגוונים היא אחד מאבני היסוד של ערך התרבות במגזר הרוסי ואחד הבילויים האהודים בשעות הפנאי הינו השתתפות בטריוויות וחידות. השימוש במדיה הסלולרית כפלטפורמה לקיום תחרות ידע בתחומי התרבות משתלב בערכי הבינלאומיות, החדשנות והמובילות הטכנולוגית של orange.
9 הזוכים בטריוויה יזכו בהשתתפות בסדרת תוכניות טלוויזיה
של ערוץ 9.
3 הזוכים שיגיעו לשלב הגמר יצאו להרפתקה סוערת, תוך שימוש במכשירים ובשירותי דור 3 של orange, בליווי צוות צילום לתחרות גמר לאחת המדינות באירופה.
הזוכה במקום הראשון יקבל 5000 $ פרס
הזוכה במקום השני יקבל 3000$ פרס
והזוכה במקום השלישי יקבל 2000$ פרס
כל המשתתפים יקבלו מתנה מכשיר דור 3 של orange
המשחק יעלה החל מהיום ה-19/7/05 ויגובה בקמפיין פרסומי
על משחק הטריוויה ברשת הדור השלישי של orange:
נושא המשחק הוא האומנות והסמליות שבה, דרך תחרות אינטלקטואלית מרתקת הבנויה משלבים, כאשר כל שלב מציב רמה גבוהה יותר של אתגרים. החל מטריוויה לקהל רחב ביותר בשלב הראשון ועד למסלול גילויים בחו"ל בשלב הגמר, עבור 3 מהמתמודדים הסופיים.
הבסיס לפרויקט הוא התמצאות בתחומי אומנות המגוונים - אחד מאבני היסוד של ערך התרבות במגזר הרוסי ואחד הבילויים האהודים בשעות הפנאי הינם השתתפות בטריוויות וחידות.