חברת בזק און ליין זכתה פעם נוספת במכרז של מפעל הפיס להפעלת מוקד שירות ומכירות. היקף הזכייה כ-4 מיליון שקל בשנה במכרז גברה בזק און ליין על החברות המובילות בענף.
במסגרת הזכייה תפעיל בזק און ליין מוקד טלפוני שיספק שירותי מידע כוללים, כגון; מחירים, חיובים, חשבוניות, מצבי זכיות ומכירת תכניות מינויים בפעילות יזומה על-ידי הוצאת שיחות טלמרקטינג או באמצעות צירוף לקוחות משיחות נכנסות. המוקד פועל באמצעות כ-100 נציגים.
במוקד הממוקם בבאר שבע מופעלת מערכת הקלטות המשמשת לצורך בקרה ומשוב. מנהלי המוקד נעזרים במערכות טכנולוגיות הבוחנת את רמת השירות של הנציגים ואת ביצועיהם. כמו כן, בעזרת המערכת יוכל מנהל המוקד לעקוב בזמן אמת אחר מספר השיחות הממתינות לקבלת שירות, מהו הזמן הממוצע להמתנה, מספר הנציגים הנמצאים במצב READY, בשיחה או בהפסקה, אורך זמן שיחה ממוצעת ואחוזי שיחות ננטשות. כל זאת על מנת לאפשר שירות יעיל ואיכותי ללקוחות מפעל המנויים.
שיחות הטלפון הנכנסות למוקד מנותבות על-פי נציגים דוברי השפות השונות ועל פי סוגי הפנייה, שירות או מכירה.
איתי כהן, מנכ"ל בזק און ליין, ציין כי הזכייה החוזרת במכרז של מפעל הפיס מבססת את מעמדה של החברה כספק מוביל בתחום ה CONTACT CENTER ומהווה הוכחה ביכולותיה ובשירותיה של בזק און ליין.
בזק און ליין הוקמה בשנת 2000 והינה החברה המובילה בישראל המתמחה בשירותי CONTACT CENTER ומערכות מענה קולי. החברה מציעה את מלוא הפתרונות בתחום החל מאספקת טכנולוגיות, שירותי טלמרקטינג, מוקדי שירות לקוחות, טלמיטינג - תיאום פגישות, ביצוע סקרים ועד לבניית מאגרי מידע. החברה מעסיקה למעלה מ-1000 עובדים.