X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק און ליין
▪  ▪  ▪

חברת בזק און ליין זכתה פעם נוספת במכרז של מפעל הפיס להפעלת מוקד שירות ומכירות. היקף הזכייה כ-4 מיליון שקל בשנה במכרז גברה בזק און ליין על החברות המובילות בענף.
במסגרת הזכייה תפעיל בזק און ליין מוקד טלפוני שיספק שירותי מידע כוללים, כגון; מחירים, חיובים, חשבוניות, מצבי זכיות ומכירת תכניות מינויים בפעילות יזומה על-ידי הוצאת שיחות טלמרקטינג או באמצעות צירוף לקוחות משיחות נכנסות. המוקד פועל באמצעות כ-100 נציגים.
במוקד הממוקם בבאר שבע מופעלת מערכת הקלטות המשמשת לצורך בקרה ומשוב. מנהלי המוקד נעזרים במערכות טכנולוגיות הבוחנת את רמת השירות של הנציגים ואת ביצועיהם. כמו כן, בעזרת המערכת יוכל מנהל המוקד לעקוב בזמן אמת אחר מספר השיחות הממתינות לקבלת שירות, מהו הזמן הממוצע להמתנה, מספר הנציגים הנמצאים במצב READY, בשיחה או בהפסקה, אורך זמן שיחה ממוצעת ואחוזי שיחות ננטשות. כל זאת על מנת לאפשר שירות יעיל ואיכותי ללקוחות מפעל המנויים.
שיחות הטלפון הנכנסות למוקד מנותבות על-פי נציגים דוברי השפות השונות ועל פי סוגי הפנייה, שירות או מכירה.
איתי כהן, מנכ"ל בזק און ליין, ציין כי הזכייה החוזרת במכרז של מפעל הפיס מבססת את מעמדה של החברה כספק מוביל בתחום ה CONTACT CENTER ומהווה הוכחה ביכולותיה ובשירותיה של בזק און ליין.
בזק און ליין הוקמה בשנת 2000 והינה החברה המובילה בישראל המתמחה בשירותי CONTACT CENTER ומערכות מענה קולי. החברה מציעה את מלוא הפתרונות בתחום החל מאספקת טכנולוגיות, שירותי טלמרקטינג, מוקדי שירות לקוחות, טלמיטינג - תיאום פגישות, ביצוע סקרים ועד לבניית מאגרי מידע. החברה מעסיקה למעלה מ-1000 עובדים.

תאריך:  25/07/2005   |   עודכן:  25/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il