X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אתר Bizportal
▪  ▪  ▪

אם צץ לך יריב עקשן וצעקן, מה תעשה? כך יכולה הייתה לחשוב מן הסתם - איריס בק, סמנכ"לית השיווק של חברת הסלולר הישראלית, פרטנר (אורנג'), כשנכחה לדעת, בחודש יוני האחרון, איך בפחות מחודש ימים, מישהו תופס את הצבע הממתג את החברה שלה, לשימוש שונה לחלוטין. הצבע הכתום כמובן.
אורנג', מותג סלולרי בינלאומי - כתום על-רקע שחור בכל המדינות בו הוא פועל, קיבל יריב עקשן, מלא יצרים, צעקות ודמעות, שהלכו והתגברו במהלך חודש יוני ועוד לא דיברנו על הצפוי ביולי ובאוגוסט. מ- GPS (Gaza Pullout Scheme) של סלולר, ל-GPS של פוליטיקאים. אתגר ממדרגה ראשונה.
מהנצפה עד כה, ברשתות הטלוויזיה, נראה, שהיא עמדה בשלב הראשון בגבורה: המילה 'אורנג'', צצה לפתע בתחתית המסך והחליפה את הריבוע הכתום. הכתום נכנס למגננה ונתן לתוכן לזוז קדימה.
מהלך מושכל? או מתבקש? בכל מקרה, השיווק של פרטנר המשיך בתוכנית מסודרת ולא נאלם או נעלם - חסויות וארגון פסטיבל מוסיקה ופסטיבל סרטים בירושלים. התוכנית המשיכה קדימה במלוא התנופה, גם משום ששתי המתחרות של פרטנר, אינן יודעות מרגוע שיווקי.
השאלה הגדולה שנותרה, היא המאבק על המותג הכתום עד לסוף הקיץ. אם תצליח בק, לשמור על מעמד המשקיף בכל הקיץ הלוהט הצפוי לנו, אולי תצליח פרטנר אף להרוויח קהל לקוחות נוסף, שיזכור ויתקשר רגשית אל הצבע ופחות אל הדרמה הכרוכה בו. זהו אתגר ויזואלי, ממדרגה ראשונה, שידרוש תכנון קפדני ומושכל.
לאיש חודש מאי 2005 נבחר: אילן בן דב - מנכ"ל חברת סאני - יבואנית סמסונג.

תאריך:  25/07/2005   |   עודכן:  25/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il