X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת מלונות דן
▪  ▪  ▪

רשת מלונות דן, רשת בתי המלון הגדולה בישראל והחברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה) מציעות לראשונה הטבות משותפות לילדים המתארחים במלונות דן עד סוף חודש אוגוסט:
במסגרת שיתוף הפעולה, מקבל כל ילד עד גיל 12 השוהה במלונות דן שני לילות ויותר קופסת lunch box ממותגת קוקה-קולה הכוללת שוברים למבצעים לילדים במזנוני המלונות, חטיף "דנדנים" לכל אחד מימי השהות וגם מתנה מדליקה.
רפי בארי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ברשת מלונות דן:
"שיתוף הפעולה בין רשת מלונות דן ובין קוקה -קולה בתחום הילדים הוא חלק מהאסטרטגיה השיווקית של רשת מלונות דן במסגרתה מתמקדת הרשת במהלך עונת הקיץ בחופשות משפחתיות עם ילדים, תוך שימת דגש על הענקת חווית חופשה מושלמת גם להורים וגם לילדים.
במהלך חופשת הקיץ צפויים להתארח במלונות דן כ-20 אלף ילדים ובני נוער ולצורך כך נבנתה תוכנית פעילות מיוחדת בה מוצעות הטבות מיוחדות לילדים המאפשרות גם להם עצמאות ותחושה אמיתית של חופש. שיתוף הפעולה עם קוקה-קולה מהווה נדבך נוסף וחשוב ביחסים המסחריים שבין שתי החברות".
חיים שפיגל, ראש אגף מזון ומשקאות ברשת מלונות דן:
"כתוצאה מהגידול המשמעותי במספר האורחים הצעירים במלונות הרשת ועם ההשפעה הרבה של ילדים על הרגלי הצריכה של כל המשפחה, החלטנו ברשת דן לייחד חלק מהתפריטים ומוצרי המזון והמשקאות לקהל הצעיר. במסגרת זו פותחו תפריטי ילדים שלקחו בחשבון גם את טעמם של הילדים ובני הנוער וגם את הצרכים התזונתיים שלהם. הקיץ הזה אנו רואים במלונות השונים את ההצלחה של התפריטים הללו לנוכח העובדה שמשפחות רבות נשארות לאכול במלון גם מעבר לארוחת הבוקר המסורתית".
גלי טאוב-שריג מנהלת פיתוח הזדמנויות צריכה בקוקה-קולה:
" אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם רשת מלונות דן, בפרט בתקופת הקיץ המאופיינת ביציאה לחופשות משפחתיות .המתנה האטרקטיבית המוענקת לילדים מהווה מזכרת פונקציונלית מהחופשה ויוצרת מפגש חוויתי עם המותג קוקה-קולה".

תאריך:  07/08/2005   |   עודכן:  07/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il