מחלבת טרה משיקה לראשונה סדרת משקאות חדשה בטעמי גלידה ייחודיים עם מירקם קרמי גלידתי, עיצוב משקאות החלב מהווה פריצת דרך בתחום עיצוב אריזות משקאות החלב, המטרה היא השגת אריזות בעלות נראות חזקה עם ערכים של פינוק, עונג וטעם איכותי. המהלך של טרה הינו ייחודי מ-3 כיוונים, בטעם מרכיבי המוצר ובעיצוב.
במקביל להשקה, מבצעת טרה מהלך של כינוס מותגים בתחום משקאות החלב - מורידה את המותגים ג'ננה וטרה קידס ומכנסת אותם תחת המותג טרה. כפועל יוצא מכך עברו משקאות החלב של טרה לשם ג'נרי שיופיע על האריזות על בסיס הטעם - שוקו, בננה אייס קפה ועוד... כמו כן, מציגה טרה עיצובים חדשים למשקאות החלב עם השקת אריזות חדשות אשר מחדדים את תחושת הטעם ואת הנראות בכלל.
סדרת משקאות החלב החדשים של טרה, הינם משקאות קרם חלב בטעמי גלידה קיציים ונילטה ומוקלטה 3% שומן כ"א. המשקאות כוללים רכיבים ייחודיים ואיכותיים כגון פרלינים של שוקולד לבן המעניקים מרקם קטיפתי ייחודי ומפנק. משקאות החלב החדשים של טרה בטעמי גלידה פותחו במשך מספר חודשים וזכו לציונים גבוהים במבחני טעימה.
המוצרים ישווקו באריזות חצי ליטר וליטר בקרטון. במסגרת המהלך ישווקו המוצרים בנקודות נבחרות בשוק ה"קר" (קיוסקים, פיצוציות) כחלק מבחינת ההזדמנויות והביקושים בנקודות אלה.
טרה מובילה בימים אלה מהלך ראשוני וניסיוני לשילוב הפצת משקאות קרם החלב בשיתוף פעולה עם מערך ההפצה של קוקה-קולה והצגתם בשוק הקר ובפיצוציות.
השקת סדרת משקאות קרם חלב בטעמי גלידה הייחודית לטרה - ונילטה ומוקלטה - תלווה בפעילות קד"מ ודיול באמצעות חברת כפיים. במסגרת זו, בכוונת טרה להפעיל צוות דיילים ודיילות על גלגלים - רולרבליידס, אופניים, תלת-אופן וכו', שיערכו הטעמות בימי שישי הקרובים בחופי הים, במרכזי בילוי ובנקודות מכירה מרכזיות בתל אביב, חיפה, הרצליה, שפיים, בת-ים, ראשל"צ ועוד.
הראל חייקין, סמנכ"ל שיווק טרה: "למעשה מבוצעים מספר מהלכים מבחינתנו: פנייה לצרכנים חדשים המחפשים יותר פינוק וריגוש במשקאות החלב. פנייה לצרכנים המחפשים עיצוב עדכני ורוצים להתפנק על טעמי הגלישה ו"חזרה למקור" "לדבר האמיתי", כאשר אנו מחזירים לצרכן שמות בסיסיים ומדגישים את הדבר האמיתי: "שוקו", "בננה" ו-"קפה". המהלך כולל החלפת השמות ג'ננה וטרה קידס על אריזות אלה בשמור המקוריים".
קטגוריית משקאות החלב מגלגלת כ-157 מיליון שקל בשנה בשוק המבורקד על-פי דוח נילסן ונאמדת בכ-20 מיליון ליטר בשנה על-פי נילסן. נתח השוק הכספי של טרה בקטגוריה זו הינו 6.6% (על-פי נילסן, שנתי, 2004).