X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מרכז הספורט באוניברסיטת ת"א
▪  ▪  ▪

רון פייס, מחלוצי השיאצו בישראל, ממייסדי מכללת מדיסין, מומחה לשיאצו ואקופונטורה, הצטרף בימים אלה למרפאת המומחים של המרכז לספורט באוניברסיטת ת"א, הפועלת בשיתוף עם היחידה לרפואה משלימה שבמרכז הרפואי על-שם סוראסקי. בנוסף יעביר רון סדרת סדנאות שיאצו - תקשורת במגע ב"קמפוס ברושים" - ביה"ס להסמכת מטפלים של המועדון לספורט באוניברסיטת ת"א.
רון פייס(D.Ac)(ד"ר לאקופונטורה) הוסמך ביפן כמטפל בכיר והינו בוגר ביה"ס לרפואה סינית בנגסאקי ביפן וביה"ס לשיאצו בטוקיו על-שם "Namikoshi" והיה מהראשונים שהביא בשנות השמונים את השיאצו לישראל.
יחד עם שותפיו ד"ר ראול רודריגז וד"ר יאיר מימון הקים ב-1985 את מכללת מדיסין והקים דור שלם של מורים ומטפלים בשיאצו, מהטובים בתחום.בנוסף יזם, הקים וניהל במשך כחמש שנים את המרפאה לרפואה משלימה בביה"ח מאיר בכפר סבא.
"הצטרפותו של רון פייס, מומחה בטיפול בספורטאים למרפאת המומחים שבמרכז הספורט באוניברסיטת ת"א, הינו מהלך טבעי למקום המהווה מוקד משיכה לספורטאים והציבור הרחב הפעיל בספורט. הצטרפותו נועדה, בין היתר, לפיתוח והרחבת תחום הטיפול בספורטאים ובקהל הרחב, מציין ד"ר ברק ירוחם, מנהל מרכז הספורט ומרפאת המומחים באוניברסיטת ת"א.
רון פייס מטפל בשיטה ייחודית ומשלב בטיפוליו שיאצו יפני ודיקור קלאסי. הוא מומחה בפציעות ספורט ובעיות אורתופדיות. רון מטפל אישית בכוכבי ספורט ידועים כגון: אבי נמני וטל בנין וטיפל בנבחרות הכדורגל של מכבי חיפה ומכבי ת"א. בין מטופליו נמנים נהגי מירוץ, רצי מרתון, רוכבי אופניים ומפורסמים נוספים כגון: השחקן קלוד ואן דאם ונשיא סוני העולמי.
אודות רון פייס: מומחה לשיאצו ואקופונטורה ממרפאת המומחים של המרכז לספורט באוניברסיטת ת"א, ממיסדי מכללת " מדיסין" וראש מגמת שיאצו במדיסין עד שנת 2001. יזם, הקים וניהל את המרפאה לרפואה משלימה בביה"ח מאיר בכ"ס. נסע ליפן לאחר שירותו הצבאי, למד והתמחה 7 שנים בשיאצו והדיקור בביה"ס המובילים בתחום בנגאסקי ובטוקיו. עם שובו ארצה בשנות השמונים, עבד באופן פרטי יחד עם פרנסיס הופמן, במרפאת הכאב של ביה"ח איכילוב בניהולו של פרופ' קרסו ובמרפאתו הפרטית של פרופ' קרסו. ב-1985 היה ממקימי מכללת מדיסין. בנוסף עבר השתלמויות בחו"ל ברפואה הסינית והמדיטציות, את זמנו הוא חולק בין מרפאת המומחים ומרפאתו ברעננה, וטיפול אישי בכוכבי הכדורגל במחנות אימונים בחול.

תאריך:  11/08/2005   |   עודכן:  11/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il