X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "אופיס דיפו"
▪  ▪  ▪

עופר דאובר, סמנכ"ל השיווק והסחר של "אופיס דיפו", הודיע היום על השקת הקמפיין הפרסומי החדש ל"אופיס דיפו", לקראת שנת הלימודים תשס"ו.
דאובר מסר כי, קהל היעד העיקרי אליו פונה הקמפיין הינם ההורים ומציג את האסטרטגיה השיווקית של הרשת המציעה מגוון מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיבים.
דאובר הוסיף וציין כי, המסר להורים הינו: שמור את הכסף למה שבאמת מקדם את הילד שלך והסיסמא שתלווה את הקמפיין היא: חוסכים במקום הנכון !
עלילת הסרט (בקצרה):
הקמפיין מורכב משני סרטים בהם מוצגים מורים מקצועיים לכאורה לשח, ולאנגלית.
המורים מוצגים בצורה מגוחכת ומצחיקה והרושם שנוצר מהסיטואציה הוא שהורי התלמיד חסכו בהשקעה ובבחירת המורה הספציפי. (המורה לאנגלית לא כ"כ יודע אנגלית והמורה לשח אינו מכיר את חוקי המשחק).
הסרטים מגיעים לשיאם עם עליית קריין שאומר "במורה פרטי לא כדאי לחסוך, אבל בציוד לביה"ס כדאי מאוד לחסוך..."
כתמיכה למסר זה, מסתיים כל סרט במבצעי מוצר ומחיר זולים ואטרקטיבים.
אופיס דיפו דואגת לייצר כאן אמפטייה והבנה מול קהל היעד - ההורים, החברה מבינה שהחזרה לביה"ס כרוכה בהוצאה ניכרת, הצגת מסר "המחיר הזול" מוצגת מתוך השתתפות והבנת העול הכספי הקיים על ההורים.
הקמפיין אשר הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, עלה ב-11/08/05 בערוצים 2 ו-10 ויימשך כ-שבועיים. כמו כן, יכלול הקמפיין עיתונות ארצית, שת"פ עם תוכנית אודטה, אינסרטים בעיתונות, אינטרנט ופוסטרים בנקודות המכירה.
קהל היעד המשני - התלמידים, יטופלו במדיות ממוקדות אליהם כגון עיתונות נוער, שת"פ עם תוכנית אקזיט, ואינטרנט.
מי עומד מאחורי הקמפיין ?
משרד הפרסום: גיתם BBDO
סמנכ"ל לקוחות - גרינברג ערן
מנהל לקוחות - ניר צולה
תקציבאי - ניר פדרבוש
סמנכ"ל מחקר ואסטרטגיה - מיכל דבורצקי
פלנר - יהב לוי
סמנכ"ל קריאטיב -אסי שביט
מנהל קריאטיב - זאביק רביד
קופי - ניר פרח
ארט - יגאל חזן, ליאת דואניס
מפיקה - מירב צור
חב' הפקה - ישי הדס הפקות
במאי - יורם עבר הדני

תאריך:  14/08/2005   |   עודכן:  14/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il