X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברות CA ו-Red Hat
▪  ▪  ▪

CA ו-Red Hat יספקו הגנת נתונים ליישומי Linux לעסקים אלקטרוניים.
CA ו-Red Hat ישווקו גרסה נסיונית של ARCserveIT for Linux של CA, אשר יותקן ב- Red Hat Linux 7.
חברת CA (ComputerAssociates) וחברת Red Hat הספקית המובילה בתחום הקוד הפתוח (Linux), חברו יחדיו על מנת לשווק גרסה נסיונית של פתרון הגנת המידע המוביל של CA, ARCserveIT, עם כל עותק של Red Hat Linux 7 Professional Edition.
ARCserveIT 6.61 for Linux הוא פתרון הגנת הנתונים היחיד, המאושר עבור Red Hat Linux 7. הפתרון מספק פעולות גיבוי ושחזור מקיפות ביותר ומגוון רחב של תמיכה במכשירים ובספריות סרטים. כמו כן, ARCserveIT מכיל Java GUI מבוסס-אינטרנט, ומספק יכולת לנהל את כל משימות הגנת הנתונים מקונסול ניהול מרכזי אחד, שבעזרתו יכולים מנהלים לבצע פעולות גיבוי ושחזור מכל פלטפורמה שתומכת ב-Java.
"Red Hat Linux 7 מספק את יכולות Linux המוכחות, הדרושות לבניית תשתית לעסקים אלקטרוניים. בו בזמן, גוברת חיוניותם של פתרונות הגנת נתונים כגון ARCserveIT" מסביר פול מקנמרה, סגן נשיא Red Hat, מוצרים ופלטפורמות, "אנו מודים ל-CA על המשך מחויבותה לקהילת Linux בספקה פתרון הגנת נתונים יוצא מן הכלל למשתמשי Red Hat Linux."
"השילוב בין ARCserveIT לבין Red Hat Linux הוא המשכה של ברית אסטרטגית שנוסדה בשנת 1999" מסר ג'ורג' ג'נטקיס, סגן נשיא CA, אגף OEM. "במסגרת הברית נמשיך ביחד עם Red Hat לייצר פתרונות ניהול מקיפים עבור ארגונים הפועלים בסביבת Linux, כשכל זה נעשה תחת מערך התמיכה של CA."
כתוצאה מיוזמה משותפת זו, מציעה כיוםCA פתרונות Linux לאבטחה, ניהול רשת, ניהול אינטרנט, פיתוח יישומי מסד נתונים וכן הגנה על נתונים.
Unicenter TNG, שזכה בפרס "פתרון שילוב המערכות המצטיין" במסגרת ועידת ותערוכת Linux World, הוא הפתרון המלא היחיד המאפשר לארגונים לנהל מערכות Linux בתוך התאגידים ההטרוגניים שברשותם. הוא מתאם בין רמת השירות לבין יעדים עסקיים ושירותים, מבטיח זמינות גבוהה, ביצועים אופטימלים ואבטחה ליישומי סחר אלקטרוני הקיימים היום.
CA ישראל היא חברת בת של CA העולמית החברה המובילה בתחום ניהול התוכנה וה- IT. ב- CA ישראל כ- 300 מהנדסי תוכנה העוסקים בתמיכה, מחקר, פיתוח, הטמעה, הדרכה ומכירות. החברה מספקת שרות וסביבה טכנולוגית מתוך ראייה עסקית כוללת של הלקוח: ניתוח ואפיון צרכים, מתן פתרונות אינטגרטיביים המתאימים לתשתית מערכת המידע הקיימת, סיוע בהטמעה והדרכה ל- CA ישראל משרדים בת"א, יוקנעם ותפן.
CA העולמית, הוקמה בשנת 1976 ע"י מר Charles B. Wang. בעלת מחזור מכירות שנתי של כ- 6.5 מיליארד דולר, מתוכו כ- %50 בתחום מערכות Unicenter TNG.
Red Hat, שנוסדה בשנת 1994 היא החברה המובילה בפיתוח, פריסה וניהול פתרונות Linux ופתרונות מקור פתוח עבור תשתית אינטרנט. בנוסף למערכת ההפעלה לשרתים, Red Hat Linux, החברה היא ספקית מרכזית של כלי פיתוח על בסיס GNU ופתרונות תמיכה עבור מגוון רחב של מעבדים מוטמעים. Red Hat מספקת פתרונות כלי פיתוח run-time, מומחיות ב-Linux kernel וכן שירותי תמיכה והנדסה לכל שווקי Linux והשווקים המוטמעים. כמו כן, היא מציעה פלטפורמה משותפת לפיתוח, פריסה וניהול מקור פתוח ברחבי האינטרנט ובמכשירים המתחברים לאינטרנט.

תאריך:  15/04/2001   |   עודכן:  15/04/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל גיא, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת id-knowledge;
התוכנה מאפשרת לשלוח הודעה ליותר מ-1200
מגזינים ועיתונים באינטרנט ומחוצה לו

יפעת, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת היולט-פקרד ישראל
יפעת, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת היולט-פקרד ישראל
טלי טנר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת אורקל
רותי שקדי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת ויסוניק בע"מ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il