וולה עולה בקמפיין טלוויזיוני חדש לסדרת צבעי השיער המובילה בישראל "2000 K" תחת הסיסמא: "תהיי בטוחה בצבע שלך".
הקמפיין, שהופק על-ידי משרד הפרסום גלר נסיס, יעלה לאוויר ב- 22 באוגוסט בכל הערוצים המסחריים עד ל-7 באוקטובר. ההשקעה הכוללת בקמפיין היא 1.5 מיליון שקל.
ליטל אשר, יועצת מדעית בחברת פרוקטר אנד גמבל מוסרת: "צבעי השיער המקצועיים של "2000 K" המועשרים בויטמין C ובעלי הרכב פיגמנטי צבע ייחודי, הם התשובה המושלמת לנשים המעוניינות בגוון צבע מדויק וכיסוי מלא של 100% מהשיער לאורך זמן.
אנו מאמינים, כי הקמפיין החדש ימשיך לבסס את K2000 כמותג המוביל בישראל, יחזק את מנהיגותה של וולה בשוק צבעי השיער וימשיך את מגמת הצמיחה של החברה".
קמפיין צבעי השיער המקצועיים של "2000 K" אשר צולם בישראל, עלה לאוויר גם בחו"ל.
במרכז הקמפיין נשים בסיטואציות יומיומיות ברחוב.
צבעי השיער המקצועיים של K2000 מציעים את מבחר הגוונים הגדול בישראל, 54 גוונים, בניהם קו נוסף ואופנתי לקיץ, "אדומים מיוחדים" (special reds), הכולל 8 גווני אדום המבוססים על מולקולת הצבע PR5 שפותחה על-ידי וולה וידועה כפטנט רשום. מולקולה זו יוצרת צבע עמיד ומבריק המותאם במדויק לסוג השיער הישראלי.
שוק צבעי השיער בישראל
K2000 הוא מותג צבע השיער המוביל בישראל עם נתח שוק (כמותי) של כ-37% (נילסן 2005). על-פי נתוני נילסן לדצמבר 2004 (כספי), מגלגל שוק צבעי השיער 68 מיליון שקל בשנה. את קטגוריית צבעי השיער בישראל, מובילה וולה עם נתח שוק של 47% (כספי). שחקנים נוספים בתחום הם לוריאל עם נתח של 22%, נטורל פורמולה ואינדולה עם נתח שוק של 11% כל אחת.
במרס 2003 רכשה פרוקטר & גמבל את הבעלות ו-80% ממניות השליטה בחברת וולה העולמית תמורת 5.6 מיליארד אירו. כתוצאה מהעסקה הפכה פרוקטר אנד גמבל למשווקת העולמית של מוצרי וולה. בישראל, פרוקטר & גמבל משווקת את מוצרי וולה המיוצרים על-ידי חברת אינטרקוסמא לשוק הקמעונאי, החל מ-1 ביולי 2005.
רשימת קרדיטים:
מנהלת קריאייטיב: מירב קורן, ארט: מיקי תורג'מן, קופירייטר: יאיר זיסר, מנהלת אשכול לקוחות: כומי כרמון, סופרווייזרית: מאיה צוראל, תקציבאית: אסנת פנקובסקי, פלנינג: אבנר פרלמוטר