X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טמפו
▪  ▪  ▪

טמפו מתחילה לשווק בישראל את משקה rigo של חברת
בקרדי העולמית. בנוסף, תחל בשיווק קו של משקאות בקרדי בריזר לייט.
יואש בן-אליעזר, מנהל חטיבת הבירה בטמפו "מותג בקרדי על מגוון טעמיו נחשב לאחת מההצלחות השיווקיות הלוהטות באירופה וגם בישראל. הוא פופולארי במיוחד בקרב הצעירים ונוגס בנתח גדול משוק משקאות האנרגיה בישראל".
משקאות בקרדי בריזר הם משקאות אלכוהוליים מרעננים ומתוקים המורכבים מרום ובקרדי בתוספת מיצי פירות אקזוטיים בטעמים שונים.
בקרדי rigo, הינו משקה אלכוהולי (כשר) קל המבוסס על: רום בקרדי אשר נודע בעולם בטעמו המשובח, עם ליים וסודה- המעניקים ארומה ייחודית ומרירה במקצת.
בקרדי rigo מכיל 5% אלכוהול בלבד ומתאים לקהל גברי מתוחכם בטווח גילאיי 18-35 אך בוגר בסגנון השתייה שלו.
אחת המגמות הבולטות בשנים האחרונות בתחום האלכוהול היא חדירתם של המשקאות ה-RTD Ready To Drink - משקאות אלכוהוליים קלים המעניק פתרון ל "צרכני אלכוהול קלים", או צעירים שנחשפים לעולם האלכוהול שטרם פיתחו חיך למרירות האלכוהול הקלאסי.
משקאות אלו, בעלי אחוז אלכוהול נמוך (5%-), מתאימים מאד לצרכן הישראלי ולקיץ הישראלי החם, והם מהווים תחרות ישירה לשוק משקאות האנרגיה המחוזקים באלכוהול, שוק שתפס תאוצה בארץ בשנים האחרונות. משקאות ה-RTD נצרכים בפאבים, מועדונים ומסיבות פרטיות..
משקאות הבקרדי בריזר חדרו לישראל בשנת 2001, כאשר חברת טמפו זכתה בזיכיון לשווק אותם בלעדית בשנת 2002. מאז קיימת בישראל אספקה סדירה של המשקאות בנקודות המכירה החמים וברשתות השיווק.
בסדרת בקרדי בריזר 3 טעמים המשווקים בבקבוקי זכוכית ונושאים את סמל העטלף של בקרדי העולמית.
השבוע תחל טמפו בשיווק מוצרים לייט שהטעם הראשון מבינהם - בקרדי בריזר לימון לייט.
לראשונה תעשה שימוש בפקק הברגה לשימוש חוזר בבקבוק rigo.
שוק משקאות ה-RTD מוערך בכ-10 מיליון $.
על-פי הערכות טמפו, המובילה את תחום משקאות האלכופופ עם 65% נתח שוק.
ממחקרים שערה חברת טמפו עולה כי - הטעם המועדף על הצרכנים הישראלים הינו טעם האבטיח.
השחקנים העיקרים היום בקטגוריה הם טמפו משווקת מותג בקרדי בריזר על מגוון טעמיו והחברה המרכזית למשקאות - משווקת מותג סמירנוף אייס.
הטעם הייחודים החדשים של בקרדי בריזר לייט ובקרדי "ריגו" עם העיצוב החדשני והמודרני של הבקבוק, יוצעו כעת בכל רשתות השיווק והקיוסקים בבקבוק של 275 מ"ל במחיר שנע בין 10 ש"ח ל- 15 ש"ח.

תאריך:  21/08/2005   |   עודכן:  21/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il