חברת "הנקל סוד", יצרנית מוצרי הטיפוח המובילה בישראל ויצרנית מוצרי "הוואי", מרחיבה את סדרת תחליבי הרחצה של "הוואי" ומשיקה את "הוואי Care & Pleasure" - סדרת תחליבי רחצה בשלושה ניחוחות חדשים. ההשקעה בסדרה החדשה כוללת מחקרי שוק מקדימים, פיתוח פורמולות חדשות, עיצוב אריזות ותמיכה שיווקית.
ד"ר גולדשטיין, הטכנולוג הראשי של חברת "הנקל סוד" מסביר כי סדרת "הוואי Care & Pleasure" הינה בעלת נוסחה חדשנית המכילה תוספת של 33% קרם לחות ומועשרת בתמציות צמחים ייחודיות ובשלושה ניחוחות חדשים:
· "ורד פראי" - המכיל את מרכיב ה-Lamesoft היוצר שכבת הגנה הידרוליפידית על גבי העור למניעת התייבשותו ובתוספת תמצית ורד הבר המעניקה לעור הזנה וברק.
· "הפרי האסור" - בעל אפקט דיאודורנט עם מרכיב ה-Neutralin המנטרל ריחות גוף ושומר על רעננות למשך 24 שעות ובתוספת תמצית פירות אקזוטיים לטיפוח הגוף ולתחושת רעננות.
· "נשיקת שמש" המתאים במיוחד לעונת הקיץ, המכיל את מרכיב ה- Proderm המסייע בהגנה על העור מפני נזקי מי כלור ומלח ובתוספת תמצית אגוז המקדמיה המעניקה לעור לחות ורכות.
דבורה ניר מנהלת שיווק קוסמטיקה ב"הנקל סוד" מציינת כי בשל הפורמולות החדשניות, סדרת תחליבי הרחצה "הוואי Care & Pleasure" מציעה לצרכן ערך מוסף גבוה יותר בעלות אטרקטיבית. סדרה זו מרחיבה את סדרת תחליבי הרחצה "הוואי Nature's Care" אשר הושקה בינואר השנה ומאז החל שיווקה השיגה בחודש יוני נתח שוק כספי נכבד של 10% בשוק הסבונים הנוזליים (נילסן יוני 2005), הממקם את "הוואי" במקום שלישי בשוק הסבונים הנוזליים.
ניר מוסיפה כי: "הרחבת סדרת תחליבי הרחצה והיצע של מגוון מוצרים על המדף מאפשר לצרכן בחירה רחבה יותר והתאמה אישית של המוצר, דבר המהווה יתרון גדול עבור הצרכן, בעיקר כשמדובר במוצרי צריכה שוטפים המוצעים במחירים סבירים".
שוק הסבון הנוזלי בישראל נאמד בכ-201 מיליון שקל בשנת 2004, גידול של כ-5% לעומת 2003 (על-פי אי.סי. נילסן 2004). שוק זה הינו שוק תחרותי, מתפתח ודינמי המאופיין בכניסת מתחרים רבים חדשים בשל מחסום כניסה נמוך. חברות הקוסמטיקה משקיעות משאבים רבים בהשקות מוצרים חדשים, הרחבת מוצרים קיימים, בפעילויות שיווקיות ובפרסום מסיבי בטלוויזיה.
סדרת תחליבי הרחצה החדשה של הוואי תימכר במחיר מומלץ של 13.99 שקל לאריזה של 750 מ"ל.
חברת "הנקל סוד", הנמצאת בבעלות מלאה של קונצרן "הנקל", עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק דטרגנטים ומוצרי קוסמטיקה. "הנקל סוד" משווקת בארץ את המותגים הבינלאומיים "פרסיל Fa ו-"Somat", לצד המותגים הישראלים "הוואי" ו"סוד".
קונצרן "הנקל" הינו קונצרן בינלאומי המייצר למעלה מ-10,000 מוצרים בתחום הדטרגנטים לטיפוח וניקיון הבית, מוצרי קוסמטיקה לטיפוח הגוף ודבקים, ובעל סניפים בכ-75 מדינות ברחבי העולם. לקבוצה 50,000 עובדים והיא מגלגלת מחזור מכירות שנתי של למעלה מ-10 מיליארד אירו.