X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אורגון
▪  ▪  ▪

"אורגון", החברה הגדולה בישראל לייצור ושיווק כל סוגי מוצרי ההצללה, יוצאת בימים הקרובים בקמפיין פרסום רחב היקף (באמצעות משרד הפרסום "לין לין"), בהשקעה של כ- 500,000 דולר, הכולל סרטון טלוויזיה תדמיתי והפקת קטלוג מוצרים יוקרתי שיחולק ליד הדלת לחצי מיליון בתי אב בישראל.
הקמפיין הטלוויזיוני יכלול 3 סרטונים הממחישים את הפתרונות העיצוביים הייחודיים של מוצרי הצללה של אורגון - בחדרים השונים בבית - בסלון, חדר השינה וחדר הילדים.
לפי אותו קונספט עוצב קטלוג המוצרים של "אורגון" - כ"מדריך השלם לוילונות ומוצרי הצללה לבית", המציג באמצעות אלבום תמונות גדול ומרהיב את מגוון הפתרונות העיצוביים של מוצרי ההצללה המגוונים של אורגון. הקטלוג מחולק בהתאמה לחדרים בבית - סלון, מטבח, חדר השינה, חדר אמבטיה, חדר הילדים ועוד.
סלוגן הקמפיין: "ORGON WINDOW FASHION" (אורגון - מעצב החלונות).
הקמפיין ימשך במהלך החודשים ספטמבר-אוקטובר.
פיני אוסט, מנכ"ל "אורגון", מציין כי קמפיין הפרסום בא לחזק ולמנף את המהלך השיווקי שהחלה אורגון לפני מספר חודשים של הקמת רשת חנויות בקונספט של "חנות בתוך חנות" (בתוך 120 החנויות המשווקות את מוצריה ברחבי הארץ), המציגות את מוצרי אורגון באופן אחיד ומעוצב בתצוגות המוצרים בחנות.
בימים אלה השלימה החברה הקמה של 50 חנויות מעוצבות כאלו, המאפשרות לראשונה ללקוחות להתרשם מקרוב ממגוון הפתרונות שמציעה אורגון בתחום מוצרי ההצללה.
עוד ציין פיני אוסט, כי במחקר שוק שערכה החברה התברר אומנם כי אורגון זוכה למודעות הגבוהה ביותר, והנה החברה המוכרת והגדולה כיום בתחום מוצרי ההצללה, אך הקטגוריה בכלל של מוצרי ההצללה בארץ נמצאת במודעות נמוכה. הציבור אינו מודע מספיק לכלל פתרונות ההצללה המוצעים כיום. לדבריו, מספר מוצרי ההצללה בבית ישראלי קטן לעומת הבית האירופאי.
בישראל - מספר מוצרי ההצללה בבית נאמד בכ-2 מוצרי הצללה ל-7 חלונות, לעומת כ-16 מוצרי הצללה ל-7 חלונות בבתים באירופה. באירופה על אותו חלון ניתן למצוא כ-2-3 מוצרי הצללה הנותנים פתרונות שונים זה על גבי זה, האחד - דקורציה, השני - האפלה וכד'.

תאריך:  04/09/2005   |   עודכן:  04/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il