X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ה. שטרן
▪  ▪  ▪

ה.שטרן היבואנית הבלעדית של חברת השעונים Baume & Mercier, יוצאת במסע פרסום בישראל במחצית חודש ספטמבר 2005 במסגרת קמפיין צדקה עולמי תחת הכותרת: "and Me Baume & Mercier" - אך בעיקר עבור אחרים!
הקמפיין מחויב למטרות צדקה, כמו חינוכם של ילדים מיעוטי יכולת, המאבק בסרטן ושימור הסביבה, ומובילים אותו שני כוכבי הקולנוע והטלוויזיה מג ריאן וקיפר סאתרלנד.
בארץ יעלה הקמפיין השבוע בהשקעה של כ-250,000$ למשך כשנה ,הוא יכלול מודעות בעיתונות היומית ובמגזינים מובילים.
לדברי ישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן ישראל: "כדי לחזק את המסר של הקמפיין בחרה חברת "באום מרסייה" בשחקנים מג ריאן וקיפר סאתרלנד לככב בו, בשל העובדה שהם מייצגים איכויות של נדיבות וספונטאניות המתאימים לרוח הקמפיין, ויוצרים חיבור עם דמויות הדומות לחברת השעונים Baume & Mercier: דמויות ציבוריות אותנטיות המציגות איכויות אנושיות אמיתיות, נגישות וקירבה לאנשים.
בנוסף מסר קורט כי: "כל הזכויות לשימוש בזכויות בדמויות של מג ריאן וקיפר סאתרלנד במודעות, כמו גם הזמן ותדמיתם של הכוכבים ושני הצלמים המובילים הצלמים נתרמו ל-5 ארגוני צדקה נבחרים".
הקמפיין יעלה בעולם ובארץ במחצית חודש ספטמבר 2005 וימשך עד ל-31 באוגוסט, בהשקעה של כמיליון וחצי דולר. הקמפיין יעלה בעיתונים יומיים כמו גם במגזיני האופנה ואיכות החיים המובילים בעולם, ויכלול מודעות ומסע קידום מכירות נרחב בנקודות המכירה ובאתר Baume & Mercier.
את הקמפיין צילמו שני הצלמים הבינ"ל ג’יימס וויט ורוברט מקסוול, והוא מציג את שני השחקנים, שהם סלבריטאים עממיים, ונבחרו לקמפיין בשל העניין שלהם באחרים, היותם דמויות ציבוריות אותנטיות המציגות איכויות אנושיות אמיתיות ונגישותם לאנשים.
חברת Baume & Mercier תורמת באמצעות הקמפיין לארגוני הצדקה הבאים:
- רופאים ללא גבולות, הארגון העצמאי הבינ"ל הגדול ביותר, שנוצר ב-1971 על-ידי רופאים צרפתים, ממלא את המשימה של סיפוק עזרה מהירה ויעילה לכל מקרי החירום הרפואיים.
- הקרן לסרטן הערמונית - התאחדות הצדקה הבינ"ל הגדולה ביותר המוקדשת למחקר ולפיתוח של טיפול ומרפא למחלה זו.
- נוער I.N.C - ארגון שפועל לשיפור חייהם של אמריקנים צעירים ע"י הדרכת תוכניות שנועדו לעזרה ולשיפור של ניהול ארגונים, וגיוס כספים מארגונים של עזרה לילדים ומתבגרים.
- ה-Children’s Discovery Center, שמחפש לגרות את התפתחות הילד דרך עולם החי וליצור מודעות לשימור הסביבה והגנתה.
- המוזיאון לבידור של הוליווד, שמטרתו העיקרית היא לאפשר את נגישותו של עולם הקולנוע לציבור, ומקדם את הוליווד ואת טכנולוגיות הקולנוע המתקדמות של היום.
שעוני Baume & Mercier משווקים באופן בלעדי ברשת ה. שטרן בישראל.

תאריך:  05/09/2005   |   עודכן:  05/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il