X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם SunGard ישראל
▪  ▪  ▪

SunGard ישראל, חברה בת של סאנגרד העולמית, מובילה בינלאומית לפתרונות אינטגרציה לשוק הפיננסי, הודיעה היום כי הבורסה לני"ע בתל-אביב בחרה במערכת MINT SWIFTNet, פרי פיתוחה, במטרה לקשר באופן אוטומטי בין הבורסה ורשת SWIFT.
בורסת תל-אביב החליטה לשלב את מערכות המסחר והסליקה הקיימות עם ערוצי תקשורת סטנדרטיים, בפורמט הודעות סטנדרטי, כדי להתחבר לקהילת המשתמשים הבינלאומית של מערכת SWIFT.
בורסת תל-אביב בחרה בפתרון MINT של חברת SunGard בשל היותו פתרון שלם ואינטגרטיבי הנותן קישוריות ל-SWIFTNet. המערכת תספק את הקישוריות ל-SWIFTNet, כמו גם את מנוע האינטגרציה לאפליקציות ה-Back-office של הבורסה. המערכת תבצע טרנספורמציות בין פורמט ההודעות הפנימיות של הבורסה לפורמט הסטנדרטי של SWIFT.
אלדד הרשטיג, סגן נשיא בבורסת תל-אביב, אמר: "כחלק מחזון הצמיחה שלנו -הגדלת בסיס הלקוחות שלנו והרחבת השירותים העסקיים מחוץ לישראל - בחרנו בפתרון של SunGard. MINT SWIFTNet מספק לנו פתרון מלא העונה לצרכים שלנו ויש בו גם יכולת הרחבה וגמישות שיאפשרו לנו גידול עתידי. זה מאפשר לנו לעבוד עם ספק אחד שנותן לנו את מגוון הפתרונות ומאפשר לנו להרחיב את טווח השימוש בשירותים מעל SWIFTNet".
טום קינג, נשיא SunGard STeP, אמר: "אנו מרוצים מהחלטתה של בורסת תל-אביב לבחור בפתרונות SunGard עבור פלטפורמת SWIFT. באמצעות השימוש בפתרונות MINT, הבורסה בתל-אביב מקבלת פתרון לצרכים המיידיים שלה לקישוריות ל-SWIFT ובנוסף מכשירה את הקרקע לעתיד, בהשגת מערכת פתוחה וברת-הרחבה, התומכת במגוון רחב של סטנדרטים ושירותים פיננסים".
אודות בורסת תל-אביב
בורסת תל-אביב נוסדה בשנת 1953 והיא חברה שבעליה הם בנקים וחברים שאינם בנקים, שבאמצעותם יכול כל משקיע לסחור בבורסה. בורסת תל-אביב מציעה מגוון של אפשרויות השקעה אטרקטיביות למשקיעים חיצוניים, הזדמנויות השקעה וטווח שלם של שירותי מסחר. הבורסה היא זירת מסחר וירטואלית, משוכללת, לקנייה ומכירה של ניירות ערך.
מבנה הבורסה ופעולותיה מוסדרים בחוק ניירות ערך והרשות לניירות ערך מפקחת על פעילותה.
אודות SunGard STeP
חברת SunGard STeP, חברת בת של סאנגרד העולמית, מובילה בינלאומית לפתרונות אינטגרציה מקיפים לשוק הפיננסי. חברת SunGard STeP פועלת באופן עצמאי, כמו שאר החברות בקבוצה. ל-SunGard STeP, מרכז פיתוח ושיווק ישראלי הנקרא SunGard ישראל.
ל-SunGard STeP שלושה קווי מוצר עיקריים: משפחת מוצרי MINT המספקת פתרונות לסביבת SWIFTNet ורשתות פיננסיות נוספות; מוצרי IntelliSUITE לניהול נזילות, התאמה ואימות תשלומים ואוטומציה של בירור שגיאות; ומוצרי Trade Management לפתרונות ניהול אוטומטי של תהליכי Post Trade.
21 מתוך 25 המוסדות הפיננסיים הגדולים בעולם משתמשים במוצרי SunGard STeP.
למידע נוסף, בקרו באתר הבית של החברה: www.sungard.com/step
אודות SunGard
SunGard הינה מובילה עולמית לפתרונות אינטגרציה לתכנה בעיקר בתחום הפיננסי ומוסדות חינוך גבוה. בנוסף החברה מסייעת לארגונים עתירי מידע במתן פתרונות גיבוי להמשכיות בעסקים. SunGard משרתת למעלה מ-25,000 לקוחות בלמעלה מ-50 מדינות, ביניהן 50 החברות הפיננסיות הגדולות בעולם.
אתר הבית של החברה: www.sugard.com

תאריך:  05/09/2005   |   עודכן:  05/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il