רשת האופנה Crazy Line הגדילה את תקציב הפרסום לעונת החורף ותשקיע 2.5 מיליון שקלים בקמפיין חורף 2006 (מקאן אריקסון - קשר בראל) בכיכובה של הדוגמנית שירז טל תחת הסיסמא "יותר אישה מאי פעם".
לדברי ערן לוין, סמנכ"ל שיווק קרייזי ליין, "הוחלט להגדיל את תקציב הפרסום של עונת החורף בהתאמה להרחבת הקולקצייה, קרייזי ליין מציעה העונה לראשונה פריטים מעוצבים בעור, מגוון רחב של ז'קטים, ומעילים, והגידול בתקציב הפרסום גדל ביחס ישיר לגידול במגוון הפריטים ברשת ולמספר החנויות בארץ.
לדברי לוין, הרשת מציגה אופנה לנשים הרוצות להיראות במיטבן - נשיות ואופנתיות. ערכים אלו: נשיות, נינוחות ואופנתיות מובילים גם בחווית הקניה באמצעות עיצוב מחודש של חנויות הרשת ובאמצעות צוות המוכרות בחנויות שמייצגות את ערכי הרשת מול קהל היעד.
קמפיין חורף 2006 כולל קטלוג, פרסום בעיתונות ובשלטי חוצות ואתר אינטרנט מחודש.
בקטלוג של Crazy Line לעונת חורף 2006 הושקעו 250,000 דולר, 25% יותר מבעונת הקיץ ו 50% יותר מבעונת חורף 2004. לצורך הכנת הקטלוג נבנה סט צילומים המדמה בית ושימוש רב באמצעים דקורטיבים העשויים עץ ומקרינים חום וביתיות.
הקטלוג מופץ ב - 250,000 עותקים באמצעות עיתונים ומגזינים, בדיוור ל - 150,000 חברות מועדון הלקוחות ובחנויות הרשת. הקטלוג מכיל קופונים למימוש עד ה-15 לאוקטובר: הנחה בסך 25 שקלים בקניה מעל 250 שקלים, הנחה בסך 50 שקלים בקניה מעל 400 שקלים והנחה בסף 100 שקלים בקניה מעל 600 שקלים. ההנחה הינה על קולקציית חורף 2006 וניתנת למימוש כל חברות המועדון או לנרשמות (ללא תשלום) למועדון הלקוחות של Crazy Line.
רשת Crazy Line היא הרשת המובילה בארץ לאופנת נשים וכוללת 53 חנויות בארץ. הרשת מייצרת ומשווקת ביגוד ופריטים משלימים לנשים במידות 40-50.