הדוגמנית הישראלית הבינלאומית שירלי בוגנים נבחרה להוביל את קמפיין סתיו-חורף 2005-6 של רשת אופנת "הגרה". הקמפיין יכלול פוסטר מדיה, קטלוג, מודעות בעיתונות היומית ובמגזיני הנשים וכן פוסטרים בנקודות המכירה בהשקעה כוללת של 1,500,000 שקל, כאשר שכרה של בוגנים יעמוד על 25,000$.
קמפיין סתיו-חורף 2005-6 של "הגרה" הינו הקמפיין הראשון מאז רכישת הרשת מאיש העסקים אביב סלהוב על-ידי קבוצת אנשי עסקים בראשות יעקב תגר. את הקמפיין ילווה הסלוגן החדש: Real life, Real fashion, Real women.
שלומי טבת, מנכ"ל "הגרה": "מלבד היותה דוגמנית יפיפיה ושם נרדף להצלחה בינלאומית, שירלי מביאה איתה את שני הערכים המסמלים את הגרה יותר מכל: בשלות ויוקרה".
"הגרה" (שם המותג, חנויות ומלאי) נרכשה בתחילת 2005 ע"י חברת "הגר אופנת מעצבים בע"מ", חברה בבעלות 3 חברות, המחזיקות בחלק שווה כל אחת, לפי הפירוט הבא: "י.ת. עזדן בע"מ", "קיליאן יבוא ושיווק בע"מ" ו"א.צ. בולד בע"מ". הרשת מונה 11 חנויות ומוכרת לחנויות אופנה נוספות ברחבי הארץ. כמו כן, מייצאת "הגרה" לחנויות בארה"ב, גרמניה, ספרד ואוסטרליה.
קרדיטים:
משרד פרסום והפקות: גולן נהרדעא, צלם: רון קדמי, ארט דירקטור: לילך בורוכוב, ארט: האחים פורת. סטיילינג: מארק אורן. דוגמנית: שירלי בוגנים.