הרבל אסנס, מבית פרוקטר אנד גמבל, מעלה קמפיין פרסום בטלוויזיה החל מסוף ספטמבר, באמצעות משרד הפרסום "גלר נסיס" ובהשקעה של מיליון דולר.
מנהלת מותג הרבל אסנס בפרוקטר & גמבל ישראל רבקה קהת מוסרת: "צרכניות הרבל אסנס נהנות מהניחוח הסוחף של המותג בעל הרכיבים הטבעיים של תמציות פירות וצמחים. מטרת הקמפיין להדגיש את החוויה שיש למותג להציע והיתרון הכפול בשימוש בשמפו וקונדישנר הרבל אסנס, "פעמיים הניחוח, פעמיים חוויה" וע"י כך להגביר את המודעות וההתנסות במוצר".
הקמפיין שעולה בסוף ספטמבר ילווה בסלוגן "להיסחף עד קצות השערות, פעמיים". הקמפיין יעלה בטלוויזיה וילווה בפעילות קד"מ אינטנסיבית. הקמפיין הינו אדפטציה לקמפיין מחו"ל שנקרא: ‘TWICE’, ומדגיש את ההנאה הכפולה מחוויית החפיפה בשמפו ומרכך של הרבל אסנס.
סדרות הרבל אסנס מציעות מגוון רחב של שמפו וקונדישנר הכוללים תמציות צמחים ופרחים אורגניים כגון: קמומיל טבעי, אלו ורה ופרחי פסיפלורה למגע משי, התורמים למראה שיער בריא; פרחי ציפורן חתול טבעיים, אנג'ליקה וטימין, המיטבים עם שיער דק ועדין; תמציות חמניות, רוזמרין וחלבון שיבולת שועל, המעניקים לשיער נפח וגמישות.
לאחרונה הושקה סדרת Fruit Fusions המכילה רכיבי פירות אקזוטיים, המעניקים חוויה אקזוטית מפתה הודות לניחוחות הנפלאים, חווית חפיפה חושנית וריחנית מאי פעם, המועצמת על-ידי רכיבי פירות טרופיים: קיווי, תפוז סיני, תאנה, אוכמניות, אבוקדו, מנגו, רימון, אפרסמון וליצ'י.
קרדיטים
משרד הפרסום - גלר נסיס