כנען פרסום בתנועה, המתמחה בפרסום על אוטובוסים יזמה שיתוף פעולה עם האגודה למלחמה בסרטן, במסגרתו נערכה תחרות ציורים בין הילדים חולי הסרטן בארץ. בתחרות שנקראת "ציורים של תקווה", התבקשו הילדים לצייר ככל העולה על רוחם, ואף לשלב את הציורים בפורמט של אוטובוס על-פי רצונם. הציורים הועברו לוועדת שיפוט בראשות האמנית אילנה גור, אשר בחרה 15 ציורים המופיעים בלוח שנה שהפיקה חברת כנען פרסום ותפיץ באלפי עותקים בין מנהלי שיווק, מנהלי פרסום, משרדי פרסום ועובדים בענף.
יובל אטד, סמנכ"ל השיווק בכנען פרסום בתנועה מסר כי: " פרויקט זה הנו, חלק מן הפעילות השוטפת של החברה, ביוזמות התנדבותיות למען הקהילה. בעשייה כדוגמת זו, עם האגודה למלחמה בסרטן אנו שואפים להביא לתודעת הציבור את אותם ארגונים העוסקים במלאכת הקודש, ורואה בסיועה הפרטי מטרה נעלה".
מתוך 15 הציורים הנבחרים זכו במקומות הראשונים דנה קרמר מהוד השרון ונסרין ח'יר מפקיעין. כל אחת מהזוכות תקבל יום כיף לה ולבני כיתתה במוזיאון ארץ ישראל בת"א ובמוזיאון המדע בחיפה. חלק מן הציורים שנבחרו להופיע בלוח השנה יתנוססו על האוטובוסים של כנען פרסום בתנועה בכל רחבי הארץ.
כנען פרסום בתנועה, מתמחה בפרסום על אוטובוסים ובעלת הזיכיון לפרסום על גבי כ-3,000 אוטובוסים של החברות דן, אגד וקווים בפריסה ארצית.